סיקריקים, היזהרו

קרא "נאצי" וחויב לפצות ב-200 אלף שקלים

עובד בחנות נוחות שכינה את פעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר "נאצי", חויב בידי בית המשפט לפצות אותו בלא פחות מ-200 אלף ש"ח. האם הקיצונים יזהרו מעתה מקריאה מגונה זו? • צפו במקרה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד התקרית (צילום: איתמר בן גביר)

זאקי דאלק, עובד בתחנת דלק של חברת פז, יפצה את פעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר בסכום של 200 אלף שקלים, לאחר שקרא לו "נאצי" - כך פסקה סגנית נשיאת בית משפט השלום בירושלים, השופטת דורית פינשטיין.

מכתב התביעה שהגיש בן גביר נגד החברה וחנות הנוחות "יריד הקטנה" בתל אביב עולה, כי בחודש אוגוסט האחרון הוא הגיע לחנות וביקש לרכוש פחית שתייה, אלא שאז הטיח בו העובד "אתה ניאו-נאצי - ומברך את הפיהרר".

לטענת בן גביר, שתיעד את התקרית, הדברים הבוטים הללו נאמרו סמוך ללקוחות אחרים בחנות, כך שהוא נאלץ לעזוב את המקום בבושת פנים, תוך כדי שהמוכר מצדיע לו במועל יד, התנועה הנאצית המפורסמת.

לאחר שחברת פז ומנהל התחנה טענו להגנתם כי האחריות לתקרית היא של העובד, וזה מצידו סירב להגיש כתב הגנה, החליטה אתמול השופטת לקבל את התביעה נגד העובד, ולחייבו, כאמור, בתשלום של 200 אלף שקלים בתוספת הוצאות משפט על סך של עשרת אלפים שקלים.

עו"ד איתמר בן גביר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

איתמר בן-גביר אמר בתגובה: "יידע כל עובד בתחנת דלק או חנות נוחות, כי הוא אמור לתת שירות ללקוחות מבלי לערב השקפות פוליטיות. כמה ימים לאחר יום השואה יש מסר חשוב בכך שמי שמכנה יהודי כנאצי ואף מצדיע במועל יד, ישלם מכיסו, ויפנים שאסור לערוך זילות בשואה".

יצוין, כי התביעה נגד חברת פז ומנהל התחנה עדיין מתנהלת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר