מודיעין עילית

הקיצוניים במחאה נגד מרכז השיטור הקהילתי

במודיעין עילית גוברת לאחרונה מחאה של קיצוניים נגד פתיחת מרכז שיטור קהילתי בעיר - למען התושבים. בפשקווילים שהופצו הם מבטיחים להחריף את המחאה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
משטרה במודיעין עילית. ארכיון (באדיבות המצלם)

תושבים חרדים המזוהים עם "הפלג הירושלמי" יוצאים בתקופה האחרונה במחאה נגד הקמת נקודת משטרה בעיר מודיעין עילית. מדובר בנקודת משטרה קהילתית שנפתחה בעת האחרונה בסמוך למשרד הפנים במרכז המסחרי 'חזון דוד' בעיר – כעת הם מאיימים להחריף את המאבק ולהפגין במקום באופן סדרתי.

מרכז השיטור הקהילתי נפתח בחודשים האחרונים ונותן מענה פרטני לתושבים ותלונותיהם. בעבר הרחוק דובר על הצורך בהקמת מרכז השיטור בשל ריבוי תלונות ואירועים חריגים אשר הצריכו הקמת נקודה שכזו בעיר החרדית.

בעת האחרונה נערכו מספר הפגנות נגד נקודת המשטרה אלא שהבוקר התעוררו תושבי האזור, עם פתיחת זמן קיץ בעולם התורה והישיבו,ת לפשקווילים רבים שהופצו סביב תחנת המשטרה, בהם מאיימים הקיצוניים להחריף את המאבק.

"יהודים הצילו, העירייה בוערת!, נכתב בפשקוויל, "קרית ספר כור היתוך - תחנת משטרה. לב מי לא יחרד על החזיר שנעץ טלפיו בחומה, תחנת משטרה שיטור מקומי בלב העיר מודיעין עילית. כהמשך לשילוב החרדים בתרבות החטאים. כאשר עיריית מודיעין עילית על כל זרועותיה פועלים ללא הרף לחבר את כלל תושבי העיר עם ההשכלה הארורה ותרבות החטאים".

בהמשך נכתב כי "בגני הילדים פועלים המפקחות מהמחוז החרדי לשרש כל סממן יהודי ולעקור את האמונה והכל בחסות העירייה ומחלקת חינוך. רק בשבוע האחרון נערך כינוס של כל אויבי היהדות הנאמנה המשכילים החדשים שכם אחד עם הכופרים החילוניים בראשות ראש העיר כשכל מטרתם לבולל את הציבור החרדי בציבור החילוני.

"ועתה הגדילו לעשות בהקמת מרכז לחילון העיר תחנת משטרה (שיטור מקומי) כשהמטרה איתור וגיוס מתנדבים חרדים במסגרת שירות אזרחי בטחוני לסייע למילוי המכסות. בעת מחסה לחרד"קים פוחזים אשר יקבלו מדים וכלי נשק על מנת להטיל חיתתם על תושבי העיר. וכדת החדשה של איסור הדרת נשים גם שוטרות וגם שעירים ירקדו שם המקום יהפוך לבית עבור הגייסים הארורים אשר יקבעו שם את מושבם כפי שאירע בביתר עילית שבחורי ישיבה הוזמנו לתחנת משטרה על מנת לפתות אותם להתגייס לצבא השמד".

את מכתבם מסיימים הקיצוניים: "בל ניתן להפוך את קרית ספר לביתר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר