פעם שלישית, נס

חובב הטבע שנלחם בכריש, בדוב ובנחש

דבר אחד מוסכם על כולם, לדילן הצעיר יש מזל - רק השאלה היא אם טוב או רע. את שלושת המפגשים הקטלניים (או שלא) הצליח דילן מק'וויליאמס בן ה-20 לעבור בשלום (men)

דילן מק'וויליאמס (צילום מסך: This Morning, יוטיוב )

שורד אמיתי: חובב הטבע דילן מק'וויליאמס בן ה-20 מתחבט בשאלה האם הוא בר מזל או שמא הוא ביש מזל. השאלה הקשה החלה לנקר במוחו לאחר שהצליח בנס לשרוד הכשת נחש, תקיפה קשה על ידי דוב ונשיכת כריש אימתני בגודל שישה מטרים.

לאחר המקרה האחרון בו ניצל משיני הכריש סיפר דילן כי "הרגשתי את הנשיכה ושחיתי פצוע לחוף שהיה במרחק של 30 מטרים ממני. לא ידעתי האם איבדתי חלק מהרגל בגלל הנשיכה".

דילן סיפר כי כשהגיע לחוף המתין לו פארמדיק שחבש את הפציעה הקשה והבהיל אותו במהירות לבית החולים שם תפרו את רגלו בכדי למנוע את איבוד הדם וכדי לתקן את הפגיעה שהותירה בו נשיכת הכריש.

את תלאות הדרך של חובב הטבע הצעיר המשיך דילן לגלול בפני העיתונאים שבאו לראיין את השורד הצעיר. "אני לא יודע איך להסביר את זה והאם מדובר במזל או בחוסר מזל. אבל לפני שנה ישנתי במחנה בלילה מתחת כיפת השמיים קיץ בקולורדו ודוב גדול תפס אותי בראשי מאחורה בלילה", סיפר מק'וויליאמס, "הגבתי במהירות ונתתי לדוב אגרופים ומכות בגוף ובעיניים ולכן הוא עזב אותי. בכל זאת עשו לי בקרקפת תשעה תפרים על ידי סיכות כדי לתקן את הפגיעה".

הסיפור שהתחיל את רצף המפגשים האלימים אירע מספר שנים קודם לכן, במהלך טיול ביוטה שם הוכש דילן על ידי נחש. למזלו ההכשה לא הייתה חמורה והוא היה מאושפז מספר ימים בבית חולים ולאחר מכן שוחרר חזרה לטבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר