חשבתם שאתם יודעים הכל על כביסה לבנה?

כולנו מכבסים על בסיס קבוע ויודעים את מלאכת הכביסה היטב: החל במיון הכביסה לכיבוס במכונה רגילה, בתוכנית עדינה או כיבוס קל ביד, המשך בהתאמת חומרי הכביסה לצבע הבדים, בכיוון עצמת הסחיטה במכונה וכלה בבחירת גובה המעלות. מסתבר שיש לנו מה לחדש לכם (נקיון, שיווקי)

לבן ללא כתמים. וניש קליה גולד. (צילום: יחצ)

נטע מיכנובסקי – מנהלת תחום הכביסה ברקיט בנקיזר מפתיעה עם מידע חשוב שכדאי לכל אחד לדעת על כביסה לבנה והסרת כתמים:

ראשית, רובנו מאמינים שכיבוס כביסה לבנה במעלות גבוהות משמיד חיידקים ומעניק לנו תוצאות של כביסה לבנה באמת. חשוב לדעת שכביסה במעלות גבוהות פוגעת בסיבי הבגד וגורמת לבלאי ושחיקה מיותרים. בכדי לשמור על הבגדים מפני שחיקה ויחד עם זאת ליהנות מכביסה לבנה ובוהקת- תוכלו להוסיף למכונה אבקת וניש קליה גולד, שישמרו על הלובן של הכביסה גם 30 מעלות.

הסרת כתמים היא נושא רחב מאד ותלוי תנאים. צבע וסוג הבד, משך שהיית הכתם על הבד, אופן הסרת הכתם - אם ע"י שיפשוף או השריה וכו'. באופן כללי, מומלץ לטפל בכתמים סמוך ככל האפשר לרגע ההכתמה. אך חשוב לדעת שגם אם ישנו כתם שלא ירד בכביסה רגילה, או שהתייבש על הבגד במשך מספר ימים, עדיין ניתן להסירו עם מסיר הכתמים וניש קליה גולד. לוניש נוסחא ייחודית בעלת עצמה המנצחת כתמים קשים, אף כאלו שהתייבשו על בגד במשך שבעה ימים! מומלץ למהול מעט אבקה עם מים בכף הוורודה המצורפת למוצר, לשפשף 30 שניות ולהכניס לכיבוס רגיל במכונה. הכתם פשוט נעלם!

היצע תוספי הכביסה כיום רחב מאד וקיימים מגוון תוספים המיועדים לשימושים שונים. בין היתר מוצעים חומרי כביסה ספציפיים לכביסה לבנה. תוסף וניש קליה גולד לכביסה לבנה מעניק ייתרון כפול: גם הסרת כתמים מושלמת, וגם תוצאות של כביסה לבנה וצחורה. על מנת לשמור על הבגדים לבנים מומלץ להוסיף לכל מכונת כביסה לבנה כף אבקת וניש קליה גולד לכביסה לבנה ולהתחיל ליהנות מתוצאה של לבן יותר ב-3 דרגות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר