פרסום ראשון

מול ההכתרה בטבריה: הפגנה נגד הרב משה בוחבוט

פעילים בטבריה שפעלו למען בחירת הרב שלמה דידי לרב העיר ונכשלו, יוזמים הערב הפגנה מול טקס הכתרתו של הרב משה בוחבוט לרב העיר, בקריאה כי אינו הרב שלהם (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב משה בוחבוט (צילומסך: מתוך דר וסוחרת )

הערב (חמישי) תתקיים הכתרתו של הגאון רבי משה צבי בוחבוט לרבה של העיר טבריה בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן והראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף.

אלא שלמרות בחירת רב העיר לאחר תקופה סוערת בטבריה, נראה כי גם הערב ינסו גורמים שונים לשבש את טקס ההכתרה.

כפי שדווח בהרחבה ב"כיכר השבת", מפלגת 'הבית היהודי' המקומית ופעילים בעיר ביקשו למנות לתפקיד את הרב שלמה דידי, אך לבסוף המהלך לא צלח והרב בוחבוט נכנס לתפקידו לאחר ששופטי בג"צ דחו את העתירות נגד הליך הבחירה.

כעת, לאחר שנודע למספר פעילים כי ההכתרה תתקיים הערב בהיכל ישיבת 'פורת יוסף' בטבריה, הם מתכוונים לקיים מחאה בכניסה לבית המדרש.

במודעות שהופצו בין הפעילים נכתב: "כולנו נפגשים לומר שהרב של טבריה הוא הרב שלמה דידי ולא הרב משה צבי בוחבוט". הפעילם נקראו להגיע לגן הציבורי הסמוך לבית הכנסת 'פורת יוסף'.

יצוין כי הרב שלמה דידי עצמו מתנער מההפגנה המדוברת, ובהודעה שפורסמה מטעמו לציבור תומכיו נכתב: "בשעות האחרונות עושים פעילים פוליטיים שימוש ציני בשמו של הרב שלמה דידי שליט"א, כאשר הוציאו מודעה. יובהר כי, מודעה זו אינה על דעתו של הרב והוא מבקש להסירה מיידית מכל מקום. כל המעוניין להפגין בכל נושא יעשה זאת על דעת עצמו בלבד".

עוד נמסר כי "הרב שלמה דידי שליט"א, מברך את כל תושבי טבריה בבריאות טובה, אושר, הצלחה ושלום". את ההודעה פרסם רפאל טרבלסי, חבר מועצת העיר מהבית היהודי, ומי שהנהיג את ההתנגדות להליך הבחירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר