פרסום ראשון

דרמה חרדית בעיריית ירושלים: אגף החינוך החרדי יפורק?

דרמה חרדית בעיריית ירושלים: ראש העיר ניר ברקת החליט לפרק את אגף החינוך החרדי, בראשו עומד סגן רה"ע צביקה כהן מש"ס • סיעת יהדות התורה התכנסה לישיבת חירום (חדשות, חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
צביקה כהן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פרסום ראשון • דרמה חרדית בעיריית ירושלים: ראש העיר ניר ברקת החליט לפרק את אגף החינוך החרדי (מנח"ח), בראשו עומד סגן ראש העיר צביקה כהן מש"ס.

במהלך השנה האחרונה ניטלו עיקר הסמכויות מאנשי האגף, אלא שכעת מתבצע שינוי דרמטי באגף החרדי. בכיר ב'יהדות התורה' אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי מדובר בפירוק מוחלט של התיק.

לדבריו: "עיריית ירושלים מנצלת את התקופה של הבחירות ואת הביקורת נגד מחזיק התיק צביקה כהן על מנת לפרק אותו מיסודו".

על פי המידע שהגיע ל'כיכר השבת', דברים משמעותיים כמו הפעלת הקייטנות, הפעלת הצהרונים והפעלת תכניות חינוכיות לא יתבצעו יותר דרך האגף החרדי.

מכתב עובדי האגף לחינוך חרדי למנכ"ל העירייה

סיעת 'יהדות התורה' התכנסה לישיבת חירום בעיריית ירושלים שנמשכה כשעה, בסיומה נמסר כי "החברים דורשים להיפגש בדחיפות עם ראש העיר ניר ברקת ולמנוע את פירוק האגף".

בכיר בסיעה אומר ל'כיכר השבת' כי נערכים לקרב מול ברקת. "לא ניתן לנצל את דמדומי הקדנציה בשביל לפרק את האגף הכי חשוב לציבור החרדי בירושלים", הם מבטיחים.

בכיר בעיריית ירושלים הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' ואומר כי "המהומה מתעוררת עכשיו כי צריכים לבנות חדרים פיזיים לאגף הבינוי החדש שאמור לממש את ההלוואה של המיליארד והתכניות הגדולות לבניית אלפי כיתות".

לדבריו, מדובר בכמה עובדים שעושים מרד בשל כך שמועברים מחדרם לאגף אחר. הבכיר מאשר כי המהלכים נעשו לאחר שמחזיק התיק לא הגן על דברים מסוימים שיכל לשמור אצלו באגף.

מצביקה כהן לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר