לונג איילנד

בית חב"ד תיווך בין נשיא אוקראינה לטראמפ?

חסידי בית חב"ד שבפורט וושינגטון, לונג איילנד, קישרו לכאורה בין הנציגים של נשיאי אוקראינה ומקורביו של הנשא טראמפ בשנת הבחירות ב-2016, כך דווח בערוץ ה-BBC (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

חסידי בית חב"ד שבפורט וושינגטון, לונג איילנד, קישרו לכאורה בין הנציגים של נשיאי אוקראינה והנציגים של ארה"ב בשנת 2016, כך דווח בערוץ ה-BBC.

לפי הדיווח, בתקופת הבחירות לנשיאות ארה"ב שהתקיימו בשנת 2016, קישרו אנשי בית חב"ד בפורט וושינגטון בין נאמניו של פטרו פורושנקו, נשיא אוקראינה, לבין מייקל כהן, עורך-דינו האישי של דונלד טראמפ, שנמצא כרגע תחת חקירות ע"י הוועדה בראשות רוברט מולר, הבודקת מעורבות רוסית בבחירות.

בנוסף, נבדקת האפשרות כי בית חב"ד פורט וושינגטון שימש כמתווך קודם לכן, כאשר ארה"ב הטילה סנקציות על רוסיה בשל פעולותיה באוקראינה. לפי ה"ניו יורק טיימס", עורך הדין כהן נפגש עם פליקס סאטר, חבר בית חב"ד, כאשר רוסיה ניסתה לבטל את הסנקציות הקשות שהוטלו עליה.

בשיחה לעיתון "ג'רוזלם פוסט" הכחיש בית חב"ד את הידיעות. לדברי הרב שלום פלטיאל, רב בבית חב"ד פורט וושינגטון, "הטענה שקרית וחסרת בסיס. מעולם לא היינו בקשר עם גורמי ממשל אוקראינים או עם מייקל כהן, ואין לנו כל ידיעה בעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר