הדברות השבועיות

עשרת התנאים להעברת שגרירות לירושלים // אריאל שרפר

את מדינה שעדיין אין לה מבנה שגרירות בישראל, ובכל זאת רוצה להקים אחת כזו בירושלים? לאריאל שרפר יש פתרון בשבילך: גם דוכן פלאפל יכול להפוך למבנה שגרירות (מעניין)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
טקס העברת שגרירות ארה"ב לירושלים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

1

אתה מנהיג מדינה קטנה ולא מוכרת, שלא יודע היכן נמצאת ירושלים, אך רוצה להעביר לשם שגרירות? אין בעיה! תפוס יהודי אחד ברחוב ושאל אותו "איפה זה ירושלים", ואל הכיוון שיצביע תשגר משלחת רשמית. במקביל שלח הודעה לנתניהו שיתחיל לעבוד על נאום, ויחפש את המדינה שלך בגוגל.

2

אין לך עדיין מבנה שגרירות בישראל, ובכל זאת אתה רוצה להקים אחת כזו בירושלים? יש פתרון! גם דוכן פלאפל יכול להפוך למבנה שגרירות זמני. והאמת, שמה שעושים שם לא שונה במהות: מוכרים לקהל הרחב הרבה מאוד חומרים לא ישראלים במסווה של מוצר ישראלי מקורי, ולפני שאתה הולך מאחלים לך שתהיה בריא למרות שהשמן שמניע את העסק לא הוחלף מאז קום המדינה...

3

מצאת מבנה לשגרירות בירושלים ואתה רוצה פטור מארנונה? זה פשוט: תרום סכום כסף גדול במיוחד להתנחלות חדשה בעוטף ירושלים ודאג ש-10% מתושבי המדינה שלך יעברו לגור שם (ובמבצע חשאי שלח אלפי מסתננים בלתי חוקיים מהמדינה שלך, לגור סביב מבנה השגרירות לשעבר בדרום תל אביב).

4

רוצה טקס על פתיחת שגרירות בבירת ישראל ולא רוצה להסתבך עם הפלסטינים? מיד אחרי הנחיתה בישראל סע למוקטעה ברמאללה עם מחסן נגרר, ותחנוך ליד לשכת אבו מאזן לשכה מדינית לתיאום ציפיות, ועמדות שמירה לעתיד עם ראשי פת"ח חמאס ודעא"ש (ולא לשכוח להביא פרחים ושוקולד לאבו מאזן, ולדאוג להפיץ את התמונה איתו לכל מקום - בתנאי שהראיס לא ישן באותו רגע, כי זה עלול להוציא אותו לא טוב).

5

הבאת לישראל מכונה להנפקת דרכונים והיא לא אושרה במכס? תאיים על ביבי שתשלח אותה בדואר ישראל, והטקס הרשמי של העברת עוד שגרירות לירושלים ידחה לפחות עד אחרי הבחירות.

6

רוצה להעניק לעובדי השגרירות החדשה חסינות דיפלומטית ואי-חובת ציות לכל גורם אכיפת חוק בישראל? הבא לאירוע פתיחת השגרירות את איימן עודה שידריך את העובדים איך להעליב שוטר / פקח / עובד ציבור רשמי וללכת הביתה בלי תלונה - ועם כותרת ראשית באתר חדשות מתפרצות בעצבים.

7

אם אתה מתעקש על טקס מרשים, כדאי שתשיג חסות מחברים של טראמפ. כלל ידוע בהעברת שגרירות לירושלים: הסרת הלוט-cost a lot!

8

רוצה להוריד לחץ עבודה מסגל השגרירות החדשה בבירת ישראל, בעיקר בתחום קבלת קהל? מקם אותה סמוך לפסי הרכבת הקלה בשועפט, ודאג למבנה עם חלונות ממוגנים...

9

כדי למצוא מבנה יפה לשגרירות זרה בירושלים, צריך מטבע זר. בכל פגישה עם משקיע לעתיד במבנה, קח איתך מוטו - בשינוי קל משירו המפורסם של שוואקי: "אני מאמין במסים".

10

אם אתה ממקם את מבנה שגרירותך במתחם התחנה הראשונה בבירה, קח בחשבון שלעובדים לא יהיה מה לאכול או מה לעשות במקום בשבת. במחשבה שניה: קח בחשבון שזה מה שיקרה להם גם בשאר ימות השבוע...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר