"נשגר עוד 5000"

צה"ל ירה והבהיל את משגרי העפיפונים בעזה • צפו

כלי טיס של חיל האוויר ביצע בפעם השנייה ירי אזהרה לעבר חוליית מחבלים שעסקה בהכנות לשיגור עפיפוני תבערה מעזה לישראל. הירי - ורגעי הבהלה של המבלים • תיעוד (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הירי - והבהלה (צילום: תקשורת ערבית)

כלי טיס של צה"ל ביצע הצהריים (חמישי) ירי אזהרה נגד חוליה שעסקה בהכנת בלוני תבערה בדרום רצועת עזה, ובתיעוד שעלה ברשתות החברתיות הפלסטיניות ניתן לראות את הבהלה שאחזה במחבלים, שנמלטים מאימת ההפצצה.

דובר צה"ל מסר: "צה"ל תקף באמצעות כלי טיס תשתית הסמוכה למרחב שבו עסקה קודם לכן חולייה בהכנת בלוני תבערה בדרום רצועת עזה. צה"ל רואה בחומרה את השימוש בבלוני ועפיפוני תבערה ונפץ ויפעל למניעת השימוש בהם".

אחד מפעילי "יחידת העפיפונים" הגיב: "ישראל תקפה קבוצה של פעילים בניסיון לשבור את רוחם. נמשיך בכל הכוח שיש לנו עד שנשיג את מטרותינו. המתנחלים לא יחיו בביטחון וביציבות עד שיוסר המצור מעל הרצועה. נגרום לתושבי עוטף עזה לחיות במצור של אש העפיפונים ובלוני התבערה. אש המצור לא תשרוף אותנו בלבד. הכנו בנק מטרות של כל האתרים והמתקנים החשובים וכן של השטחים החקלאיים כדי שנשרוף את כולם. אנו מזהירים את ישראל מפני מעשים טיפשיים ופגיעה בנו".

במקביל, לוחמי אש ממחוז דרום עדיין פועלים ב-11 מוקדים שונים באזור עוטף עזה, בניסיון להשיג שליטה על שריפות שפרצו עקב עפיפונים תבערה ששוגרו מהרצועה.

בתוך כך, אנשי "יחידת העפיפונים ובלוני התבערה" ערכו מסיבת עיתונאים מזרחית למחנה הפליטים אל-בורייג' במרכז הרצועה, ב"מחנה השיבה" שהוקם סמוך לגדר המערכת. "נשגר 5,000 בלונים ועפיפונים תבערה לעבר השטחים הכבושים מחר, בבוקר הראשון של חג ה'עיד אל-פיטר'", הבטיחו.

לדבריהם, "כל זמן שהמצור רק מתגבר והתוקפנות נמשכת, תימשך גם הפעילות בצעדת השיבה. נצא כדי לשרוף את אדמות המתנחלים. יחידתנו שרפה עשרות אלפי דונמים ומוצבים צבאיים. נהפוך את אדמתנו לאש תחת רגליהם".

צפו ברגעי בהלת המחבלים מירי צה"ל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר