חשיפת "כיכר השבת"

מכה לש"ס אשדוד: אלי ישי חתם עם פלג ספרדי

בכנס הבחירות הראשון של ש"ס סימן היו"ר השר אריה דרעי את מפלגת 'יחד' של אלי ישי כמכשול מרכזי של התנועה. ואכן, החשש מתממש. מפלגת 'יחד' חתמה על הסכם עם 'קול הלב' באשדוד (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: פלאש 90 )

מכה למפלגת ש"ס באשדוד: בעוד התפארו בש"ס המקומית בתמיכת מפלגת "קול הלב" בהם בבחירות הקרובות, האחדות המדוברת התנפצה, ומפלגות "יחד" ו"קול הלב" חתמו הצהריים (שני) על ריצה משותפת בבחירות הקרובות.

בפגישה שנערכה בירושלים בין יו"ר יחד אלי ישי לאחים איציק ודוד בן חמו, סיכמו הצדדים על ריצה משותפת בבחירות הקרובות.

בש"ס, שחוששים כי בבחירות הבאות עלולים למצוא עצמם עם מספר מנדטים מועט ממה שמחזיקים כיום (ארבעה) ניסו בכל דרך להביא לאיחוד עם רשימת "קול הלב" בראשה עומד דודי בן חמו, עד לפני מספר ימים היה נראה כי האיחוד יוצא אל הדרך, אך משלא הובטחה נציגות לבן חמו ברשימת ש"ס, פוצץ בן חמו את היזמה והחליט לוותר על האיחוד עם ש"ס.

אלא, ש"קול הלב", שבעבר הייתה מפלגה יציבה לא מסוגלת לעבור לבד את אחוז החסימה למרות שכיום היא מחזיקה בשני מנדטים. ברשימה המשותפת מגששים בימים אלו עם קהילות נוספות שיטרצפו אליהם לקראת הבחירות.

מפלגת "יחד" קיבלה בבחירות הארציות למעלה מ-4,000 קולות בעיר אשדוד. בכירים בסביבת אלי ישי מאשרים ל'כיכר השבת' כי הם מתעתדים להריץ רשימה משותפת עם "קול הלב" בעיר אשדוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר