טור דעה

אל על, ככה לא מתנצלים - ככה מורחים

בהתנצלות הרפה שלכם טענתם שלא יצאתם נגד שום ציבור. ככה לא מתנצלים, ככה מורחים. ואף אחד לא אוהב שמורחים אותו. בטח לא ציבור שמרגיש רדוף ומרוח בנוהל (טור דעה)

דנה ורון | כיכר השבת |
(צילום: משה שי, פלאש 90)

אז מה נסגר עם הדוסים? נותנים להם טיסה לאירופה שיסתמו! שיגידו תודה! או כמו שקראתי אתמול בכותרת בגלובס ״אף חברת תעופה אחרת לא תרקוד לצלילי החליל שלהם (הדוסים כן?) כמו אל-על״, פשוט כי על זה כל הרעש נכון? על זה שאל-על רקדה או לא רקדה לצלילי החליל שלנו, החרדים, הטפילים שחושבים שהכל מגיע להם.

צפו בדנה ורון

אז תקשיבו אל-על חמודים תנו לי להסביר לכם משהו על חרדים. על בני אדם בכלל, בלי כיפה או עם ציצית, עם ג׳קט שחור או ג׳ינס.

בני אדם? באופן כללי? לא אוהבים שמורחים אותם, ככה, קטע כזה. וכשאתם כחברת תעופה מתראיינים תחת כל מיקרופון רענן, מכפישים ומשמיצים אותנו, מסבירים שהייתה אלימות כלפיי דיילים, שהיה פשוט נורא! מצטטת: ״אני אפילו לא מסוגלת לחזור על מה שקרה שם״ ואז מסתבר בעזרת עדים לא שומרי מצוות וסרטונים שרצים ברשת שלא דובים ולא שביס! כשמתברר שהחרדים נחתו באתונה פצחו בריקודים ופיזרו חיוכים לכל עבר, כשיש כזה פער בין איך שלכלכתם לבין איך שבאמת היה, אז צריך לנקות.

וכשבאים לנקות צריך לנקות יסודי. צריך להגיד: ״חברת אל על מתנצלת על הוצאת שם רע, הכפשה ושקרים שהפיצה על ציבור שלם שמהווה 40% מכלל נוסעיה(!) ותנהל וועדת חקירה אמיצה ותוציא מסקנות לגבי שירותיה לחרדים״.

אבל מה אתם עשיתם אל-עלוש?! אתם, בהתנצלות הרפה שלכם הסברתם שלא יצאתם נגד שום ציבור באף שלב (מהההה?!?!). ככה לא מתנצלים חמודים, ככה מורחים. וכמו שכבר הסברתי, אך אחד לא אוהב שמורחים אותו. בטח לא ציבור שמרגיש רדוף ומרוח בנוהל. אז כרטיסים לאירופה זה סבבה. למי שבעניין של מריחות וסתימת פיות. דווקא היה מתאים לחשוב שהחרדים יעופו על זה, הטפילים הקטנים הנהנתנים. אבל נראה שלא. הם רוצים שיתייחסו עליהם כל בני אדם השרצים. חבל.

לי דווקא הייתה תקווה שתתעשתו קצת יותר מהר. כנראה שלא. הכי בבית בעולם.

דנה ורון עיתונאית ופובלציסטית חרדית, חוזרת בתשובה.

בפייסבוק: דנה ורון בעברית. באינסטגרם: @danavaron1

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר