100% מהדרין:

'וולדאן' ומסעדת אנטריקוט' בכשרות הבד"ץ העד"ח ירושלים

חברת וולדאן שמחה לבשר על השלמת המהלך כשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים למותג 'וולדאן – מהדרין' ולמסעדת אנטריקוט (כשרות, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יחצ)

מותג הבשרים 'וולדאן' מבית אנטריקוט הפך לשם דבר בזכות הבשרים המובחרים ביותר בכשרויות המהודרות ביותר לבני התורה, לצד הטריות, העישון, ההבנה בבשר וחווית הקניה מקצבים מומחים המעניקים ייעוץ אישי בבחירת הבשרים.

ב'וולדאן' כל הבשר מגיע טרי מידי יום לקצביות מאיכות גבוהה במיוחד: מבחר גדול של בשרים משובחים ביותר, נתחי אנטריקוט, נתח הקצבים, שקדים של עגל, קבבים במגוון טעמים וסגנונות, סטייקים למיניהם, בשר טלה, בשר עגל, עופות, בשרים מיושנים, התמחות בהכנת נקניקים מסוגים שונים, נתחי בשר לבישול וצלייה, בשר טחון ועוד. לצד הבשרים יש את סדרת הרטבים הייחודית של וולדאן, שהופכת כל מנה לארוחת גורמה ללא כל מאמץ.

בשנה האחרונה צמחה חברת 'וולדאן' ונפתחו קצביות חדשות ברחבי הארץ, המנגישות בשר איכותי לרווחת שוחרי כשרות המהדרין.

לאור הביקוש הרב, החל מיום ראשון כ"ד כסליו תשע"ט (2.12.18 למניינם) חברת 'וולדאן' במיתוג 'וולדאן מהדרין' ומסעדת 'אנטריקוט' עוברת להשגחה הצמודה והמהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים (חלק בית יוסף)

מחברת וולדאן נמסר כי בחודשים האחרונים נערכה עבודה סביב לשעון כדי לקבל את הכשרות המהודרת ביותר ולהמשיך להעניק ללקוחות את השירות, האיכות והכשרות הטובה ביותר.

בתקופה הקרובה, ועד גמר המלאי, ימצאו מוצרי וול דאן בכשרות הרב רובין ולצידם מוצרי וולדאן בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים

קצביות וולדאן מהדרין:

ירושלים:

רח' המרפא 1 הר חוצבים,

סניף 'יש' רחוב פארן 7 רמת אשכול |

רעננה: רח' אחוזה 94 |

ניתן להזמין גם באתר WELDONE.CO.IL או בווצאפ: 052-7117344

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר