6 דברים שאין לעשות ב-10 הדקות הראשונות של יום העבודה

הדקות הראשונות של יום העבודה הן קריטיות לפרודוקטיביות שלכם במשך שמונה השעות הקרובות. הנה מספר טעויות שיקשו עליכם להתמקד במשך שארית היום. הגעה למשרד באיחור, זו רק אחת מהן (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

1. מאחרים

אתם יכולים לחבל ביום העבודה שלכם אפילו לפני שהוא התחיל, כך על פי "ביזנס אינסיידר".

מחקר שנערך לאחרונה, שהובא על ידי "הפינגטון פוסט", מצא כי בוסים נוטים לראות עובדים שבאים מאוחר כמצפוניים פחות ומספקים להם דירוג ביצועים נמוך יותר - גם אם העובדים עוזבים מאוחר יותר.

זה לא הוגן, אבל זו המציאות הנוכחית. אז כדאי שתנסו להגיע למשרד מוקדם ככל האפשר.

2. לא מברכים לשלום את העמיתים לעבודה

כן, אנו מכירים את התחושה הזו בדיוק. הבוקר הגיע, אתם נאלצים לשאת את עצמכם למקום העבודה באפיסת כוחות וחשים כי נדרשות לכן שעתיים להרגעות בטרם תשוחחו עם אי מי מצוות המשרד, אבל אם אתם מנהיגים ואתם לא אומרים "היי" לצוות שלכם, נדמה שלכאורה חסרות לכם מיומנויות אנושיות שיכולות לערער את היכולת הטכנית שלכם, על פי לין טיילור, מומחית למקום העבודה.

גם אם אתם לא מנהלים, התייצבות חרישית מדי לעבודה יכולה לגרום לכם להיראות פחות נגישים לעמיתים שלכם. חבל.

(Unsplash)

3. שותים קפה

אם אתה לא מספיקים לשתות כוס קפה מהבילה בטרם אתם עוזבים את פתח הבית, אתם כנראה "גונבים" אחת ברגע שאתם נכנסים למשרד.

עם זאת, מחקרים מראים כי הזמן הטוב ביותר לשתות קפה הוא לאחר השעה 9:30. הסיבה לכך היא כי הורמון הלחץ קורטיזול, אשר מסדיר את האנרגיה, בדרך כלל מגיע לשיאו בין 8 ל-9 בבוקר. כאשר אתם שותים קפה בזמן זה, הגוף מתחיל לייצר פחות קורטיזול ותלוי יותר בקפאין.

לאחר שרמות הקורטיזול שלכם מתחילות לרדת, אחרי 9:30 בבוקר, ייתכן שתזדקקו לזריקת קפאין.

4. עונים לכל המיילים בתיבת הדואר הנכנס

ברגע שאתם מתיישבים בכיסא שלכם, צלילה ישירות לתוך המוני הודעות שהגיעו בלילה היא בהחלט מפתה.
אבל לדברי מייקל קר, דובר עסקים בינלאומיים, את 10 הדקות הראשונות של יום העבודה יש לבלות במהירות בסריקה ותעדוף מיילים. כך תוכלו לראות אם יש משהו דחוף וליצור תוכנית לענות על השאר מאוחר יותר.

"בדיקת דואר אלקטרוני יכולה להפוך לאחת מהמשימות שגורמות לכם להרגיש כאילו אתם משיגים דברים, אך הסכנה בהם היא שאינכם מתעדפים ונותנים לאחרים לקבוע את סדר היום שלכם", אמר קר ל"ביזנס אינסיידר".

5. משלימם קודם את המשימות הכי קלות

מחקרים מראים כי האנרגיה שלכם וכוח הרצון נוטים להחלש במשך היום. לא מפתיע. לכן, זה חיוני לסמן וי על הדברים החשובים בהקדם האפשרי.

יש אנשים שקוראים לאסטרטגיה זו "לאכול את הצפרדע", על סמך ציטוט של מארק טוויין: "תאכל צפרדע חיה דבר ראשון בבוקר, ושום דבר גרוע יותר לא יקרה לך בשאר היום".

6. קובעים פגישות

פגישות בבוקר יכולות להיות בזבוז של המשאבים הקוגניטיביים שלכם.
לדברי לורה ואנדרקאם, מחברת הספר "מה האנשים המצליחים ביותר עושים לפני ארוחת הבוקר", שעות הבוקר המוקדמות צריכות להיות שמורות למשימות הדורשות מיקוד רב וריכוז, כמו כתיבה.

אם יש לכם אפשרות לקבוע פגישות משותפות עם הבוס שלכם לשעות דלות באנרגיה כמו אחר הצהריים, לכו על זה אלא אם כן אתם יודעים שהן דורשות טון של אנרגיה נפשית.

(Unsplash)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר