קבוצת תמיכה לחלומות: הטרנד הכי ביזארי ששמענו עליו אי פעם

אתם מקיצים משנתכם בבהלה לאחר שחלמתם על חוויה שאינה נעימה ומתקשים להרדם בחזרה? פאנל לדיון וניתוח חלומות יכול להיות הפתרון בשבילכם (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

אמש התרוצצתם בשכונה בלי נעליים לרגליכם. בלילה הקודם, הוכשתם על ידי נחש ואצתם רצתם לביתכם כאילו מאום לא קרה. חלומות יכולים להיות מטורפים, נכון?

אם גם אתם, כמו רובנו, מקיצים משנתכם בבהלה, פאנל לדיון וניתוח חלומות הוא הפתרון בשבילכם. יכול להיות די נחמד, מופרך, אך נחמד, לשפוך את הלב בפני מישהו שאיננו בן משפחה המקשיב למחצה ועלול לגחך למשמע אוזניו.

הפתרון: להצטרף לקבוצת חלומות. מונח שטבעה אליס רוב בספרה החדש "למה אנחנו חולמים: הכוח הטרנספורמטיבי של המסע הלילי שלנו".

קבוצת חלומות היא בעצם מפגש של פחות מ-15 אנשים שמתכנסים מדי חודש כדי לנתח חלומות ולפרוק את כל הזעם.

המפגש מתנהל כך:

ראשית, ניתן רק חלום אחד לכל משתתף לדון אודותיו (אז כדאי לבחור את האחד שהכי מסעיר אתכם). הוא צריך להיות מודפס ומתואר ב-200-500 מילים על פיסת נייר שמופצת לכל הנוכחים, אבל גם נקרא בקול רם כך שאם ישנן שאלות לבירור, ניתן לטפל בהן. (לדוגמה, "כשהסתובבתם בשכונה, עצרתם לשוחח עם מכרים או פשוט רצתם ישירות הביתה?").

השלב הבא הוא שלב הספקולציות בו החולם שותק ושאר חברי הקבוצה מתנהגים כאילו החלום היה שלהם ומתארים איך הם היו מרגישים אם הוא היה שלהם. ("אני לא יכול להתמודד עם הבושה שהתהלכתי יחף ברחובות")

לבסוף, החולם חוזר למושבו לסיבוב אחרון של שאלות ותשובות, אבל הפעם ברמה עמוקה יותר. הקבוצה בודקת איך החלום יכול להתייחס לדברים אמיתיים שקורים בחיים שלכם. ("איך קניות החג שלכם מתקדמות?" או "האם לאחרונה הרסתם ארוחה משפחתית?")

המטרה הסופית של מפגש הקבוצה היא "לפתור" את החלום. (במילים אחרות, להגיע לעומק הדברים ולחלץ את מה שמתרחש בנפשכם כרגע, שעלול לעורר פעילות לילית שאינה נינוחה).

הטרנד אמנם מיושם בימים אלו ברחבי ארצות הברית, אך מחיפוש קצר ברשת נוכחנו לדעת שגם בארצנו הקטנטונת ישנם מפגשים בסגנון. העיקר שיעבור עליכם הליל בחלומות נעימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר