חדשות האוכל

לצחוק או לכעוס? דיסניוורלד השיקו מסעדה יהודית והקפיצו את כולם

בדיסניוורלד - פארק השעשועים המפורסם בפלורידה, עשו צעד מלא רצון טוב למבקרים היהודים שלהם שהתברר כפארסה מוחלטת: המקום השיק מסעדה בשם "לחיים" - אבל האוכל שם רחוק מלהיות כשר והוא גם ממש לא יהודי (חדשות האוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
מיקי כבר לא כל כך שמח עכשיו (צילום: מתוך האינסטגרם של @waltdisneyworld)

פארק השעשועים דיסניוורלד באורלנדו שבפלורידה, המקום המופלא שהילדים הם רק תירוץ עבור ההורים להגיע לשם, השיק לקראת חג החנוכה מסעדה יהודית בשם "לחיים" - L'Chaim. התיירים שקראו את התפריט לא ידעו אם לצחוק או לכעוס, אז הם הלכו על שתי האופציות, משום שהיוזמה מלא הרצון הטוב של דיסניוורלד התבררה כפארסה מוחלטת.

התפריט כולל כריך שיפון עם פסטרמה, חרדל ומלפפונים חמוצים, קניש תפוחי אדמה עם שמנת חמוצה, מרק עוף וקניידלעך, ולקינוח, עוגייה בזיגוג שחור-לבן. היצע שכל מי שהיה אי פעם בניו יורק יודע שניתן למצוא בכל מעדנייה בסגנון יהודי בעיר.

אלא שמבקרים רבים במסעדה - יהודים ושאינם - לא יכלו שלא לשים לב לעובדה הצורמת שהאוכל "היהודי" רחוק מלהיות כשר ושומרי הכשרות שמבקרים במקום כלל לא יכולים ליהנות ממנו.

תגובת דובר דיסניוורלד: "מסעדת 'לחיים' שואבת השראה מהמאכלים היהודיים, אך כל מוצרי המזון והמשקאות שלנו מיוצרים במטבח משותף ולכן איננו יכולים לעמוד בהנחיות הכשרות. למי שמעוניין בכך, אנו ממשיכים להציע אוכל כשר במספר מוקדים ברחבי הפארק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר