המדריך המלא: איזו מתנה לקנות לאישתך שתקלע בול לטעמה

מתנות ניתנות כדי להראות אהבה, חיבה והערכה. כאשר אתם מעניקים מתנה שוות ערך, אתם יוצאים נשכרים לא פחות מהאישה שלצידכם. על מנת לעשות זאת כיאות יש לשים לב מה נותנים, מתי ואיך (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

שמתם פעמיכם לחנות המתנות כדי לרכוש שי נאה לפרטנרית שלכם לכבוד יום ההולדת שלה שיחול בקרוב. התייעצתם עם המוכרת האדיבה והחלטתם לבחור בארנק עור יוקרתי. אתם שבים הביתה עם החבילה הנוצצת שבידכם. הרעיה מסירה את נייר העטיפה ומודה לכם על המחווה הנאה.

עובר חודש וגם חודשיים ואתם שמים ליבכם לעובדה שהיא איננה משתמשת בארנק שקניתם לה. היא מנומסת, לא תודה שהוא לא לטעמה, אך אתם מצרים על הכסף שהוצא לשווא ועל העלבון הצורב שנלווה לעניין. רוצים למנוע ממקרה בסגנון זה לשוב על עצמו בעתיד? בבקשה. הנה כל ההנחיות הדרושות לקניית מתנה שתשמח באמת את המקבלת.

למה לתת

מתנות ניתנות כדי להראות אהבה וחיבה, אולי גם הערכה. גם לאורך ההיסטוריה, באופן מקרי, מתנות שימשו כהוכחה של עושר, הצלחה וכוח. כאשר אתם נותנים מתנה שוות ערך, (ולא רק במובן הכספי) אתם יוצאים נשכרים לא פחות מהאישה שלצידכם.

הענקת מתנות משמעותיות מעמיקה את החמימות, האמון והחיבה במערכת היחסים שלכם ואף מגבירה את הערצתה של האישה שלכם כלפיכם. אפקט הענקת המתנה לא צריך להיות שמור רק לימי נישואין וחגים, מומלץ לשמור על הלהבה בוערת גם במהלך החיים "הרגילים" שלכם יחדיו.

מה לתת

מתנות לא צריכות לעלות הון, יעידו רוב הנשים. חלק ניכר מהן באמת מעריך את המחווה יותר מאשר את תג המחיר. למעשה, מתנה שעולה יותר מדי יכולה ליצור יותר חרדה מאשר שמחה, במיוחד אם היא חורגת מהתקציב או דורשת קיצוץ בהוצאות אחרות שחשובות יותר.

אם הינכם רעבים לרעיונות, ערכו רשימה עם תשובות לקושיות הבאות. שאלו אותן מדי פעם, בעדינות (לא כולן בו זמנית), ותעדו את התשובות שלה (כולל הסיבות) בזהירות:

1. מהן המידות שלה. בנוסף, שימו לב לסגנון שהיא מעדיפה. לכל אישה יש דמות נשית שהיא מעריצה (קייט מידלטון, מישהו?) השתמשו במידע זה כמדריך עבור הזבניות בחנות שיעזור להן להמליץ לכם אילו דברים לרכוש שייראו טוב.

2. מהו הצבע האהוב עליה (ולמה היא אוהבת אותו). כמו כן, מהו הצבע שהיא הכי פחות מחבבת. וודאו שאתם אף פעם לא רוכשים משהו בו.

3. מהו הפרח האהוב עליה. תרבויות בכל רחבי העולם הקצו משמעויות לפרחים והשתמשו בהן כדי לשלוח הודעות לאוהבים וליריבים.

צילום: Unsplash

4. האם היא מעדיפה זהב או כסף? שאלו וקנו לה את מה שהיא מעדיפה.

5. אם כבר מדברים על תכשיטים, האם יש תרבות או טרנד שהיא אוהבת? ויקטוריאני, מינימליסטי וכדומה.

6. המעצב האהוב עליה, אם יש כזה. חפשו בגדים או אביזרים מבית היוצר שלו או בקשו מהפקידה בחנות לעזור לכם במציאת משהו בסגנון זה.

7. האוכל או הארוחה האהובים עליה. בישול עבורה (או הזמנה) היא דרך מצוינת להפתיע אותה.

8. הסופר או הספר האהודים עליה או שתתורו אחר עותק של ספר שאהבה כילדה.

שמרו מדריך זה לשימוש עתידי. עם זאת, אתם תמיד יכולים למצוא דרך זולה להראות לה שאתם חושבים עליה ויודעים מה היא אוהבת. "תייקו" רשימה זו בראשכם והתייחסו אליה כפי שאתם נוהגים בכל הנוגע לעבודה שלכם. אם אתם נתקלים בפריט שמתאים לה, קנו אותו וכבר יש לכם את המתנה הבאה מוכנה. קנייה ברגע האחרון מפעילה לחץ מיותר עליכם.

כמה הנחיות אחרות:

קנו לה דברים שמספרים סיפור. ספרו לה על האמן שיצר את הצמיד או את כלי החרס. שתפו אותה היכן מצאתם פריט זה ולמה אתם חושבים שהוא יהיה מושלם עבורה. מצאו פיסות ייחודיות, מסוג מסוים או שיש להן היסטוריה ארוכה ויידעו אותה על כך.

אתם יכולים גם לתת מתנות שהופכות את החיים לקלים יותר - כל עוד הן לא תועלתניות מדי. נתינת ספר מתכונים היא מצוינת; בלנדר - לא. אל תשכחו כי מדובר בהענקת מתנה ולא חפץ שהיא זקוקה לו בכל מקרה.

זכרו כי מעשים של שירות יכולים לגרום לה לשמוח מאד. תקנו משהו מבלי שתבקש. הדיחו את הכלים או בצעו עוד משימה שהיא לא אוהבת או שבדרך כלל אינה במסגרת תפקידכם.

הכינו ארוחת ערב. הזמינו שמרטפית ללילה ותכננו טיול בפארק או על חוף הים. "את עובדת כל כך קשה בזמן האחרון", "רק רציתי לגנוב כמה שעות מזמנך" אלו משפטים שיעלו לכם פרוטות ויביאו לכם המון הכרת תודה בתמורה.

קנו לה דברים שעושים את החיים ליותר יפים. סבונים ריחניים, פריטים מעשיים עם עיצובים יפים (אביזרים למשרד או אגרטל, לדוגמא). החליפו משהו ישן במשהו חדש: כלי אפייה, לוחות שנה. אפילו משהו קטן כמו סימניה יכול לשמח אותה. חשבו על משהו שהיא משתמשת בו לעתים קרובות.

מתי לתת

תזמון נכון ישפיע על איך המתנה שלכם תתקבל. הנה כמה רעיונות לגבי העיתוי:

הפתיעו אותה, אבל רק כאשר יש לה פנאי להיות נוכחת לחלוטין. אל תתנו לה מתנה: כאשר היא נמצאת במשבר (תינוק מייבב, ילדים מתקוטטים, מכשיר נשבר), כשהיא ממהרת החוצה בדרכה לעבודה או לפגישה חשובה, מיד בכניסתה לבית לאחר יום מתיש, מיד לאחר מריבה או התמוטטות רגשית אחרת, מיד לאחר שהיא מבטאת רגשות שליליים מאוד או שנאה עצמית, מיד לאחר שהיא מבקשת ממכם משהו (יותר תשומת לב או כל גרסה של "אתה לא עושה מספיק"), כשהיא מותשת.

מהו הזמן האידאלי? הבוקר הוא זמן נהדר, בהנחה שיש לה זמן ואנרגיה להעריך זאת. אם הבקרים שלכם הם קדחתניים מדי, ספרו לה לה שיש לכם משהו יפה בשבילה שהיא תקבל בערב. היא תזרח ותצפה לכך כל היום.
השאירו לה את זה במקום שהיא תמצא אותו בכוחות עצמה (ובזמנה), כמו: על הכר שלה בבוקר כשהיא מתעוררת או לפני השינה.

לאחר ויכוח או שיחה רגשית אחרת, המתינו מעט. אם מצב הרוח שלה ירוד, תנו לה כמה שעות או כמה ימים, אבל לא יותר משבוע. הגידו לה שאתם חושבים על מה שהיא אמרה והזכירו לה כמה היא חשובה לכם.

תכננו רגע שקט, כאשר הילדים כבר נמים במיטותיהם ובקשו ממנה כמה דקות של תשומת לב או לצאת לטיול שקט לאחר העבודה.

מתן מתנות בימי הולדת, ימי נישואין וחגים הוא ברור וכמובן מומלץ. המניה שלכם באמת תמריא, כשתמצאו הזדמנויות שאינן צפויות כדי לחגוג.

איך לתת

ההצגה חשובה. כישורי משחק נהדרים אינם נדרשים כדי לגרום למתנה להראות מיוחדת, אבל אתם צריכים להשקיע קצת מחשבה:

אל תשאירו תגי מחיר אך שמרו חשבוניות במקרה שהיא תרצה להחזיר את הפריט או להחליף למידה / צבע שונה.

בקשו מהמוכרת בחנות לעטוף את המתנה והוסיפו כרטיס ברכה קטן או: תנו לילד החמוד שלכם להעביר את המתנה, משהו כמו "אבא אמר לתת את זה לאמא הכי טובה בעולם".

מקור: ארט אוף מנלינס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר