שנה לשגרירות

צפו: השגריר האמריקני דיוויד פרידמן אורז אוכל לקשישים

שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, ביקר עם רעייתו במרכז חסד של חב"ד בירושלים. בשיאו של הביקור, השגריר ביקש לסייע באריזת מצרכים לקשישים ונזקקים • תיעוד (אנשים)

(צילום: כולל חב"ד)

שגריר ארה"ב בישראל, דיויד פרידמן, ערך ביקור מיוחד, יחד עם רעייתו ועובדי השגרירות, במרכז חסד של 'כולל חב"ד' בירושלים. הביקור נערך בדיוק שנה לאחר חנוכת השגרירות האמריקאית בירושלים.

במהלך הביקור במרכז, שבאחרונה עבר מתיחת פנים משמעותית ובו לומדים תיירים ועמך בית ישראל על המצווה החשובה לאורך הדורות, התפעל השגריר לראות את ההיקפים של מוצרי המזון שנארזים בחבילות מסודרות, ומשם נשלחים לבית האריזה הארצי של ה'כולל' הממוקם במגדל העמק.

השגריר התעניין בתהליך שיגור חבילות המזון ובסוג האנשים המקבלים את הסלים והמנות ואף ביקש בעצמו לארוז ולהשתתף במצוות החשובה. הנציגים, הרב מנחם טרקסלר ווהרב מנדי בלוי, שליוו את הסיור סייעו לשגריר במלאכת האריזה.

בהמשך, השגריר קיבל הצצה ראשונה לאגף מיוחד במרכז: מוקד הפצה אזורי, הכולל חדרי קירור ותנורי חימום, ממנו מופצים מנות מוכנים לקשישים ומבוגרים.

בסיום הביקור, פרסם השגריר בטוויטר את ההודעה הבאה: "תמי ואני הצטרפנו היום ל-40 מתנדבים של שגרירות בפאנטרי פקרס, פרויקט צדקה מדהים של 'כולל חב"ד', המספק תזונה בריאה (פסטה מחיטה מלאה בתמונה) ל-8500 משפחות בישראל. מאמץ מעורר השראה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר