מעקב 'כיכר השבת'

קשיי התחבורה בבית שמש: "מבינים שזה 'ברוֹך'"

הנציג החרדי הבכיר בעיריית בית שמש, שהחזיק עד לא מכבר בתיק התחבורה הציבורית בעיר, החליט להיכנס לעובי הקורה לגבי השינויים בתחנות, המקשים מאוד על התושבים (חרדים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Miriam Alster/Flash90)

מעקב "כיכר השבת": בעקבות ביטול תחנת האיסוף ברחוב ירמיהו לקווים 419 ו-418 מירושלים לבית שמש, שיגר חבר מועצת העיר בית שמש שמואל גרינברג, מי שהחזיק בקדנציה הקודמת בתיק התחבורה הציבורית, מכתב לממונה על התחבורה הציבורית במחוז ירושלים, כדי שתטפל בבעיה.

"קיבלתי פניות רבות מתושבים הזועמים על ההודעה על ביטול עצירת קווי 419 ו418 לכיוון בית שמש בתחנה ירמיהו / אהליאב, החל מיום שישי הקרוב ה18/12/14", פותח גרינברג במכתב ששלח למורן יונה, בכירת משרד התחבורה.

לדבריו, "זו תקופה ארוכה שאנו מבקשים להוסיף תדירות לקווי ירושלים, המאופיינים בביקושים גוברים, וכעת במקום לתגבר את הקווים, פוגעים באופן דרסטי ברמת השירות בקווים הנ"ל".

גרינברג מפרט במכתבו, שהתחנה היא האחרונה במסלול הקו בירושלים, והתחנה שלפני כן אינה בטווח חיבור סביר לנוסעים הרבים הבאים מאזור הרכבת הקלה והתחנה המרכזית.

מכתבו של גרינברג

הפתרון, לדברי בכיר 'דגל התורה' בעיר, הוא לאשר תחנת איסוף אחרונה לקו 419 בתחנת היציאה מהעיר, בה הוא אינו עוצר כיום.

"אבקש לעשות כל מאמץ ולבחון כל דרך למצוא בהקדם האפשרי פיתרון ראוי לתחנה סמוכה במקום לקווי 418 ו-419 ,יחד עם תגבורים בכלל קווי ירושלים המותאמים לביקושים".

ל"כיכר השבת" מסביר גרינברג, כי "בשיחות שקיימתי נאמר שבודקים את כל האופציות וצריכים לקבל את האישורים של כל הגורמים. צריך להבין, שגם מבחינתם יש להם 'ברוֹך' בדבר הזה, והם מנסים לפתור את הבעיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר