האחות השכולה זועמת

עושים צחוק: כך "הרסו" את בית המחבל מברקן • צפו

למרבה תסכולם של משפחות לבנגרונד וחג'בי, ששכלו את יקיריהם בפיגוע הירי הקשה במפעל בברקן, כוחות צה"ל הורשו היום להרוס רק חלק מזערי מביתו של המחבל הרוצח (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרס בית המחבל (צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צה"ל, בשיתוף לוחמי משמר הגבול וכוחות המנהל האזרחי, הרסו היום (שני) את המרתף והקומה הראשונה במבנה בו התגורר המחבל אשרף נעאלווה ובני משפחתו בכפר שוויכה.

נעאלווה הוא כזכור המחבל שביצע את פיגוע הירי באזור התעשייה ברקן, בו הוא כפת את קים לבנגרונד יחזקאל וירה בה למוות, כמו גם בזיו חג'בי, ופצע ישראלית נוספת באורח בינוני.

ההרס צומצם רק למרתף והקומה הראשונה בבית משפחתו של המחבל - החלקים בהם הוא התגורר - משום שבג"ץ אסר בעבר להרוס את כלל הבית, זאת כדי "למנוע פגיעה בחפים מפשע".

שחר לבנגרונד, אחותה השכולה של קים הי"ד, העלתה סרטון זועם בעקבות הרס חלקי זה, בו היא הביעה את תסכולה ממעשה חסר תועלת זה, לדבריה.

האחות השכולה כועסת (צילום: מתוך פייסבוק)

"אני צופה בפייסבוק בהריסת הבית של המחבל; זו פשוט בדיחה, להרוס קיר עם פטיש", אמרה שחר. "זה לא הגיוני. לנו לא נהרס קיר, לאחותי לא לקחו רגל או יד: את אחותי לקחו מאיתנו - ויש זיקה ישירה בין האח, האבא והאימא. כל הבית צריך לרדת. כמו שלנו נהרס הבית".

לדבריה, "גם אחותי לא גרה איתי ועם ההורים שלי, אבל יש זי'ה ישירה לכאב שלנו ולהרס הבית שלנו, כשהיא נלקחה מאיתנו. זה פשוט לא הגיוני. אני מאחלת לחיילים שם שישמרו על עצמם".

יצוין, כי במהלך הפעילות להריסת המבנה, התפתחו מספר הפרות סדר אלימות, בהן השתתפו עשרות פלסטינים, שיידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכוחות והדליקו צמיגים בוערים במרחב. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

(צילום: דובר צה"ל)

המחבל אותר כזכור בשבוע שעבר, לאחר מאמץ מודיעיני ומבצעי מתמשך של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, ונהרג במהלך הניסיון לעצור אותו.

מדובר צה"ל נמסר, כי הצבא "ימשיך לפעול במטרה לסכל טרור ולשמור על הביטחון במרחב".

(צילום: דובר צה"ל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר