"הגניוס היהודי"

נתניהו ראה את "קצה השפיץ בהגנה על ישראל"

"החלל הוא תחום ענק, שמדינת ישראל נכנסת אליו" - כך סיכם ראש הממשלה ושר הביטחון את ביקורו המיוחד בתעשייה האווירית, וקינח במשחק השחמט בינו לילד יתום מהפיגוע (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נתניהו בסיור המיוחד, היום (צילומים: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ביקר היום (שני) בתעשייה האווירית, ושמע מהבכירים במקום כיווני חשיבה שעשויים להועיל לביטחון הלאומי של מדינת ישראל.

במהלך הביקור סייר נתניהו בתערוכה בה הוצגו בפניו אמצעים ויכולות טכנולוגיות בפיתוח התעשייה האווירית, ולאחר מכן הוא אמר: "מפתחים כאן טילים התקפיים שיכולים להגיע לכל מקום במרחב ולכל מטרה. זהו הכוח ההתקפי של מדינת ישראל, שחשוב לנו בכל הזירות. מפתחים כאן מערכות נשק עם יכולות מיוחדות שאין לאף מדינה אחרת".

"יש פה צבר של מוחות ואנשים מאד מוכשרים שמפתחים את קצה השפיץ של ההגנה של מדינת ישראל, החל מלווין מיקרו לוויני שנורה לחלל וכלה בטילים שרק את חלקם אתם רואים כאן מאחורי. החלל הוא תחום ענק, שמדינת ישראל נכנסת אליו".

יו"ר התעשייה האווירית הראל לוקר סיכם את הביקור ואמר לראש הממשלה: "אתה שמעת וראית פה מקצת מהיכולות שלנו, זה מימוש של הגניוס היהודי במלוא עוצמתו. התעשייה האווירית יודעת להגיע לטובת עם ישראל לכל מקום שרק תחליט ולכל מקום שאנחנו נרצה. השמיים הם לא הגבול".

נתניהו ניצל את ההזדמנות, ובמענה לשאלה מתי הוא ייפגש עם משפחות שכולות, סיפר: "היום נפגשתי עם משפחת חג'בי (ששכלה את זיו בפיגוע בברקן. א.ר.), אחרי שהבטחתי בזמן השבעה לאלמנתו נטלי שניפגש".

"היא הביאה את שני ילדיה, אחד מהם גיא בן השבע, אלוף שח. הבטתי לו שאשחק איתו משחק שחמט, אז הוא בא אלי למשרד עם המשפחה, ואחרי סיור הם הוציאו את הלוח והתחלתי לשחק נגד הילד המוכשר הזה. אחרי 40 דקות היינו בתיקו; לא סיימנו - כי הייתי חייב להגיע הנה. צילמנו את הלוח וקבענו שנמשיך. אני נפגש עם כל משפחה, ואפגש גם עם המשפחה של קים (לבנגרונד) ז"ל", סיים נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר