'נעמן' עושה לכם חורף חם במטבח:

כך תבשלו ותגישו מרק ותבשילי קדירה חמים ומהבילים

רשת חנויות 'נעמן' לכלי בית מגישה לכל בית בישראל פתרונות בישול, אפייה, הגשה, ומציעה מגוון גדול לכלי שולחן וסכו"ם, אביזרי מטבח ואמצעים לאחסון וארגון הבית (צרכנות, שיווקי)

מאמע בשיתוף נעמן | כיכר השבת |
סט סירים מהקולקציה של נעמן (צילום: יח"צ)

ב'נעמן' פועלת מחלקת עיצוב ופיתוח, בה העובדים הם הראשונים להתעדכן בכל החידושים שמגיעים מחו"ל ובטרנדים שמשפיעים על עולם הבישול ועיצוב הבית, ומשלבים אותם עם הדרישות והרצונות של הצרכנים בארץ ותווי התקן לאיכות בישראל. יתירה מזו, הפיתוחים החדשים של 'נעמן' מכתיבים טרנדים שסוחפים אחריהם את כולם. כאלה הם סדרת Smokeless, ליין של מחבתות עמוקות לבישול ללא עשן וללא ריח; או סדרת 'מקופלים +' הכוללת כלי מטבח ואביזרים שימושיים לבישול העשויים מסיליקון, המצטמצמים לשליש מגודלם ומשכך תופסים פחות מקום במטבח.

מלבד מוצרי הבית של 'נעמן' החברה מייבאת לארץ מותגים מחברות מובילות בעולם, דוגמת PASABAHCHE – מותג כלי בית המביא איתו את כלי הזכוכית של Borcam הנמכרים במעל 100 מדינות, וכן את מותג הכלים הסטייליסטי &Williams Maxwell מאוסטרליה. עם סדרות הכלים האלה לא פלא שחם לכם החורף ואין לכם חשק לצאת מהמטבח.

אין ספק, כי המרק החם והמהביל הוא המלך של החורף במטבח. מרקים מומלץ תמיד לבשל בסיר גדול, רחב ועמוק יחסית. ולהשאיר בו לפחות 20 אחוז מקום ריק כדי שהמרק לא יגלוש החוצה בזמן הרתיחה. גם החומר ממנו עשוי הסיר חשוב מאוד להולכת החום, וכדאי להשתמש בסיר נירוסטה, שהוא גם איכותי וגם לא מאוד יקר. לסירי נירוסטה יש תחתית כפולה, ולכן הם מתאימים גם למרקים סמיכים ועשירים כמו עדשים או שעועית, וגם לתבשילים הדורשים בישול ממושך. התחתית העבה צוברת חום ולא שורפת את האוכל, וכך נמנעת הצטברות של מרכיבי המרק שנדבקים לתחתית הסיר.

למרקים מומלצים במיוחד סירים מסדרת TOMBY, העשויים נירוסטה ברמה מאוד גבוהה המאפשרת הולכת חום טובה במיוחד. הם גם יפים ומבריקים, עם עיצוב עגול ולכן מתאימים גם להגשה בסטייל: מהכיריים ישר לשולחן.

לצד המרק כבודו של תבשיל הקדירה במקומו. יש משהו בבישול הארוך של הקדירה שהופך אותה לכל-כך חורפית ונעימה. כאילו לא משנה מה תזרקו לסיר – בסוף זה ייצא טעים. אך משום מה, סירי הקדירה לא זכו למוניטין קליל וזורם, הם דווקא סוחבים עימם תדמית כבדה ומסורבלת. נכון, יש סירי יציקת ברזל שהם ממש תנור קטן ומושלמים לחורף (ולכל ימות השנה), אבל יש סירים יותר קלים, בטכנולוגיה חדשה עם אגירת חום גבוהה, ציפוי רב-שכבתי למניעת הידבקות מזון ובישול שחוסך זמן. כאלה הם הסירים בסדרת IRON SPRAY העמידים בשימוש לאורך זמן ויש להם מכסה זכוכית חסין חום.

רשת 'נעמן' מונה למעלה מ-70 סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ, מקרית שמונה ועד ערד, לצד חנות לרכישה באתר מקוון ללא צורך יציאה מהבית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית