70 זה ה-20 החדש: הדרך החדשה והמיוחדת לקשור צעיף

יום חורף שטוף שמש. גשם זלעפות מתחיל לרדת באופן פתאומי. בלית ברירה את מליטה את שיער ראשך בצעיף. חדשות טובות: המראה הזה הוא הטרנד הכי מעניין שראינו לאחרונה (אופנה)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בתחילה חשבנו לתומנו כי מדובר בתופעה השייכת להפקות אופנה, מגזינים ומחוזות האינסטגרם בלבד, עד שנתקלנו בעוד ועוד פאשניסטות אמיצות שבוחרות לעטוף את רוב שיער ראשן במטפחת מדוגמת או צעיף, ולסיום, קושרות את השוליים על הצוואר מלפנים, באופן גלוי ומובהק.

הלוק הזה בהחלט מזכיר לנו סבתות מזרחיות קדומות שעל ידיהן מרשרשים צמידי זהב למכביר, ואפילו גרוע מכך, מקבצות נדבות ברחובות העיר או בנות מיעוטים, אך אם תביטו היטב בתמונות של הבלוגריות מובילות הדעה ברשתות החברתיות, המבינות דבר או שניים בכל הקשור לסטייל ואופנה, גם אתן תתחילו לחבב את המגמה הזו ואולי אפילו תשקלו לאמץ אותה. אחרי הכל, לימות החורף הקרירים היא מתאימה במדויק.

השתכנעתן? מצוין. כל שעליכן לעשות הוא להצטייד במטפחות קטנות מימדים באופן יחסי ולקשור אותן בקדמת הפנים, תחת הסנטר, במקום מאחור. אופציה נוספת, לאמיצות שבינינו, היא שימוש בצעיפים ארוכים וכריכתם סביב הצוואר לתוספת של חימום ושמירה מפני הקור.

המטפחות והצעיפים עשויים לרוב ממשי אך גם מכותנה, צמר ועוד, עם קצוות דקים המיועדים לקשירה או בלעדיהם.

גם הסטייליסטית המובילה במגזר הדתי, עדי בורג, לא טומנת ידה בצלחת ומתכסה במטפחת בסגנון זה. אולי היא תהיה הסנונית הישראלית שתחדיר בכולנו תעוזה לעשות זאת גם כן?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית