הוזמן סקר ראשון

בכיר ב'דגל': יו"ר ש"ס דרעי דוחף למפלגה חרדית מאוחדת

בכיר ב'דגל התורה' טוען כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי העביר מסר שהוא מעוניין בריצה משותפת של הסיעות החרדיות ואף דוחף לכך • חברי הכנסת הזמינו סקר ראשון • בסיעת ש"ס מבולבלים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ומשה גפני (צילום: יונן זינדל, פלאש 90)

גורם בכיר ב'דגל התורה' התבטא אמש (חמישי) כי למרות הקולות מצד חברי הכנסת ובכירים בש"ס, הניסיונות להביא לאחדות חרדית תחת מפלגה אחת מתקדמים וכי יו"ר המפלגה השר אריה דרעי אף דוחף למהלך והעביר מסרים כי הוא תומך בריצה המשותפת.

"לכולם ברור שאריה לא חושש שש"ס לא תעבור את אחוז החסימה, ובצדק", אומר הבכיר הליטאי: "לש"ס יש את החמשה שישה מנדטים שלה, אבל לדרעי לא נוח שהוא בעמדה שצריך להסביר למה הוא על גבול אחוז החסימה והאם זה נכון, דרעי רוצה לבוא לבחירות בעמדת כוח של מפלגה העומדת על 13 מנדטים לפחות, להתעסק בתוכן ולא בסקרים".

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים האחרונים הוזמן סקר ראשון מטעם חברי הכנסת, סקר שיבדוק האם ריצה משותפת תגדיל את הכוח החרדי בכנסת: "כרגע הסקרים לא מחמיאים, זו האמת. אין לנו איך לשכנע את הציבור למה ריצה כזו מגדילה את הכוח, לכן נמתין לתוצאות הסקר שיהיו לו השלכות האם באמת יהיה סיכוי לריצה שכזו", אומר גורם ב'דגל התורה'.

בתוך כך, בעוד חברי הכנסת של ש"ס מרבים להתראיין נגד המהלך שיכול - לדבריהם - למחוק את המפלגה המזרחית מהמפה הפוליטית, העיתונאי איתי גדסי דיווח כי דרעי שוחח עם מספר מקורבים ובכירים בתנועה בכדי לנסות ולהסביר שהמהלך חיובי: "אריה משוכנע שזה דבר מצויין, ונשמע מתלהב מהרעיון", התבטא אחד מהאנשים שלדבריו דרעי שוחח איתו בנושא.

"תראה" הוסיף חבר כנסת בסיעה הספרדית: "אנחנו מבולבלים, דרעי לא מדבר איתנו, מבחינתו בצדק - אין הצעה על השולחן. אבל ברגע שהמועצת מתנגדת היינו צריכים לצאת בהודעה ברורה שלא ממתינים להצעה, הכל מבולבל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר