"הפתעות"

אבי גבאי: "לקראת הבחירות יהיו חיבורים"

יו"ר מפלגת 'העבודה' אבי גבאי התבטא כי לקראת הבחירות יהיו הפתעות וחיבורים במפלגות המרכז והשמאל. לדבריו: "יהיו כאן חילופי שלטון רק אם נתחייב שאחרי הבחירות אנחנו נתמוך בתוך המחנה במי שהכי חזק" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אבי גבאי (צילום: Avi Dishi/Flash90)

יו"ר מפלגת 'העבודה' אבי גבאי התבטא היום כי לקראת בחירות 2019 יהיו חיבורים בתוך מפלגות השמאל: "לקראת הבחירות יהיו הפתעות ויהיו חיבורים".

לדברי גבאי: "יהיו כאן חילופי שלטון רק אם חברי המחנה שלנו יתחייבו מול הציבור שאחרי הבחירות אנחנו נתמוך בתוך המחנה במי שהכי חזק. חברי המחנה שלנו צריכים להתחייב שלא יישבו בממשלה של נתניהו. אני קורא לחברים במחנה שלנו להתחייב לשבת בקואליציה של שינוי. הייתי שר בממשלה של נתניהו ואני יודע שאי אפשר לשנות משם".

גבאי קרא לחבריו בשמאל: "אנחנו צריכים לבוא לציבור עם התכניות שלנו. ויש לנו תכניות בכל הנושאים החשובים: בבטחון, בכלכלה בחברה, באיך להחזיר לצעירים את התקווה שהם כבר איבדו.

"יש לנו 44 מתמודדים פריימריז של מפלגת העבודה ו- 60 אלף מצביעים שיכריעו איך תראה הנבחרת שלנו. הרשימה שלנו לכנסת תהיה מורכבת מאנשים עם נסיון רחב וגם מצעירים, ואנשים שעוסקים בבטחון, בכלכלה ובחברה. יש לנו נבחרת מצוינת שתוכל לנצח בבחירות הבאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר