סקר חדש

12% מתנגדים לש"ס; 5% ליהדות התורה

מפלגת מרצ היא המפלגה השנואה ביותר עם 20% מתנגדים, אחריה - הליכוד וש"ס. סקר מנדטים חדש מעלה כי ש"ס מקבלת שישה מנדטים ויהדות התורה - 7 מנדטים (אקטואליה)

גפני, דרעי וליצמן. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בסקר מיוחד שנערך עבור תוכנית "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח בחרת 'החדשות', עולה כי המפלגה היהודית השנואה ביותר היא מפלגת מרצ, עם 20 אחוז שמתנגדים לה.

הסקר, נערך על-ידי מנו גבע וד"ר מינה צמח ממכון 'מדגם' בקרב כ-1,000 בני אדם. הנסקרים נשאלו - "למי מבין המפלגות היהודיות אתה הכי מתנגד?".

20 אחוזים השיבו - מרצ, 12 אחוזים מתנגדים לליכוד וש"ס, 7% מתנגדים ל'יש עתיד', 5 אחוזים מתנגדים ל'יהדות התורה' ול'ימין החדש' ו-3 אחוזים מתנגדים למפלגת העבודה, התנועה והבית היהודי.

עוד עולה מן הסקר כי 44% מהציבור סבורים כי בני גנץ אינו נוהג נכון בכך שהוא עדיין לא מתבטא פוליטית ורק 22 אחוזים סבורים שהוא נוהג נכון.

הנסקרים נשאלו גם למי היו מצביעים אילו הבחירות היו נערכות היום - ומפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד היתה רצה יחד עם מפלגת "התנועה" בראשות ציפי לבני.

לפי הסקר, הליכוד עם 32 מנדטים, במקום השני רשימתם של לפיד ולבני עם 17 מנדטים, ובמקום השלישי, "חוסן לישראל" של בני גנץ עם 12 מנדטים.

אחריהן - 'העבודה' עם 8 מנדטים, הימין החדש - 8, יהדות התורה - 7, תע"ל בראשות אחמד טיבי - 6, חד"ש, בל"ד ואיימן עודה - 6, ש"ס - 6, ישראל ביתנו - 5, מרצ - 5, גשר של אורלי לוי אבקסיס - 4, כולנו - 4 והבית היהודי - 0.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר