באנו לעזור

למה אנשים מוסיפים שמן קוקוס לקפה שלהם?

שמן הקוקוס, בעל הריח המתוק והממכר, הוא חומר יסוד במשק הבית המודרני. אבל ללא ספק, הדרך הטרנדית ביותר להשתמש בו היא למהול אותו בקפה שלכם. זו הסיבה (אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
שמן קוקוס (צילום: Toa Heftiba on Unsplash)

שמן קוקוס הוא אחד המוצרים הכי תכליתיים במזווה המטבח שלכם. כתוספת לתבשילים, כמסיר איפור טבעי ועוד. כן, שמן קוקוס בעל הריח המתוק הוא חומר יסוד במשק הבית המודרני. אבל ללא ספק, הדרך הטרנדית ביותר להשתמש בו היא למהול אותו בקפה שלכם.

כן, אנשים מוסיפים כף (או שתיים) של שמן קוקוס לתוך כוס הקפה של הבוקר שלהם.

מה היתרונות לדבר? שמן קוקוס הוא מקור טבעי של MCT (טריגליצרידים בשרשרת בינונית), צורה של חומצת שומן רווי שנספג במהירות רבה יותר בגוף מאשר שומנים אחרים.

לדברי חסידי הדיאטה הקטוגנית (המבוססת על הפחתה משמעותית בצריכת פחמימות ועל צריכה גבוהה של שומן) וחובבי טכנולוגיה, הוספתו לתזונה יכולה לסייע בדיכוי הרעב, להגביר את קצב חילוף החומרים ולהגדיל את רמות האנרגיה. האם זה באמת עובד? מומחים רבים ספקנים, אבל זו מגמה די גדולה שלא מראה שום סימן של האטה.

ואיך הטעם? יש אומרים שזה מעניק לקפה מרקם קרמי, מוקצף וטעים, בעוד שאחרים אומרים שהוא שמנוני ודי דוחה.

שורה תחתונה: האם כדאי לנסות את זה? אם אתם מנסים לקצץ בקלוריות או להגביל את צריכת השומן שלכם, אז כנראה עדיף שתוותרו על העניין. אבל אם אתם סקרנים לגבי הדיאטה הקטוגנית או מחפשים לגוון את הטעם של כוס הקפה הבנלית שלכם, לכו על זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר