בקרוב הסרט: יוצאים לטייל בארץ לזכרה של אורי אנסבכר

בעקבות הרצח המזעזע, חברותיה של אורי אנסבכר הי"ד העלו מיזם ייחודי לזכרה: " צאו לטייל בכל רחבי הארץ היפה שלנו. תרגישו חופשיים, בטוחים וחזקים ובכך נאיר את זכרה של אורי"

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
אורי אנסבכר הי"ד ובנות שיצאו לטייל לזכרה (צילום מסך מתוך פייסבוק)

בתחילת החודש הזדעזענו לשמוע על אורי אנסבכר הי"ד, נערה תמימה, בת 19 בלבד שנרצחה באכזריות בידי פלסטיני ב'עין יהל' שבירושלים.

בעקבות הרצח הנורא, נערכה עצרת מחאה גדולה בכיכר רבין, קרוב ל-30 אלף איש חתמו על עצומה לעונש מוות למחבל ובנוסף, עלה לאוויר מיזם ייחודי הקורא לכולם לצאת ולטייל ברחבי הארץ לזכרה של אורי.

#להיות_עם_חופשי_בארצנו

"נפרדנו בכאב עמוק מחברתנו אורי אנסבכר ז"ל שהלכה לטייל בטבע מתוך ביטחון ואמונה בטוב של האדם ונלקחה על ידי רשע ואכזריות. אנחנו רוצים להרגיש חופשיים בארצנו. אנחנו קוראים לכם נוער, ילדים, מבוגרים, צאו לטייל השבוע בכל רחבי הארץ היפה שלנו. תרגישו חופשיים, בטוחים וחזקים ובכך נאיר את זכרה של אורי. צאו, הצטלמו, שתפו, ותייגו #להיות_עם_חופשי_בארצנו. מכל התמונות נערוך סרט של עם חופשי בכל חלקי ארצנו" נכתב בדף הפייסבוק שנפתח לשם כך - "להיות עם חופשי בארצנו - מאירים את האור של אורי אנסבכר".

מטרת הדף היא העלאת זכרה של אורי על ידי האהבה הגדולה שלה לאדמה וטבע. המטיילים יתעדו את עצמם בנופי הארץ ולאחר תקופה התמונות יתאחדו לסרט הנצחה לאורי, מרגש במיוחד.

המיזם זכה להיענות גדולה ומאות תמונות כבר הועלו לרשת לצד התיוג #להיות_עם_חופשי_בארצנו - כשהמצולמים מגיעים מכל גווני הקשת הישראלית והדתית.

בהלוויה, נעמי כהן, דודתה של אורי, ספדה לה: "אני קודם כל רוצה להודות לעם ישראל על החיבוק הגדול של העם, שאנחנו מרגישים במשפחה מכולם, בכל מקום, מאז הירצחה של אורי אהובתנו היקרה בפיגוע הנורא הזה. רציתי לספר קצת על אורי. אורי הייתה ילדה מלאת אור, הפיצה אור בעולם, אור גדול. היא הייתה ילדה של אהבה. רק אהבה נתנה. אהבה את כולם. אהבה את האדם. אהבה את האדמה.

היא רצתה רק להצליח לאהוב יותר. עבדה על עצמה בכל דרכים, על מה שקשה לה. לעבוד, לשפר. לגדול. לראות את האנשים. הייתה לה נפש מיוחדת. נפש גדולה. נשמה גדולה שיכלה לחדור לכל בן אדם, לראות אותו. להבין. רצתה רק לעשות טוב בעולם. להפיץ טוב. זה מה שאנחנו כל כך רוצים: לראות את הטוב שהפיצה, ואנחנו רואים עכשיו בחזרה מכל עם ישראל. היא הייתה טוב - שאי אפשר להבין אותו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית