צפו

כך סימנו האב וילדיו למסוק שחיפש אחריהם

משטרת ישראל פרסמה את התיעוד מתוך המסוק שכזכור חיפש מוקדם יותר הערב, את האב וחמשת ילשיו משילה, שאיבדו את דרכם בפיתולי נחל דרגה שבמדבר יהודה (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

"חברנו למשפחה, הם רטובים ותשושים אך מרגישים טוב. לאחר החלפה של הבגדים הרטובים הם יעלו החוצה מהנחל אל החפ"ק", הודעה קצרה זו, שפרסמה הלילה (רביעי) יחידת החילוץ מגילות, מקפלת בתוכה דרמה אנושית ומבצעית, שהסתיימה אך בנס.

כזכור, האירוע החל מוקדם יותר הערב כאשר התקבל ההודעה על היעדרות האב וילדיו, תושבי הישוב שילה שבחבל בנימין, שניצלו את מזג האוויר הנעים ששרר הבוקר לשם טיול משפחתי בנחל דרגה שבמדבר יהודה.

העובדה כי מכוניתם של בני המשפחה נמצאה כשהיא ריקה, מחוץ לערוץ הנחל, כמו גם העדויות של כמה מטיילים שראו במהלך היום את האב וילדיו במסלול הטיול, רק הגבירו את החשש לגורלם של השישה.

(צילום: דוברות משטרת ישראל)

בעקבות כך יצאו מתנדבי יחידת החילוץ 'מגילות' של משטרת ישראל לחפש אחריהם, ומסוק משטרתי אף עלה לסריקה של הנחל, על מנת להכווין את הכוחות המחלצים.

לאחר מספר שעות, זוהו הנעדרים דרך המסוק, מגובה רב, ובשלב מסוים אלו הבחינו בו - ואף אותתו לקראתו, כדי להצביע על מיקומם המדויק, כפי שניתן לראות בתיעוד מתוך המסוק.

מדוברות המשטרה (מחוז ש"י) נמסר: "ברגעים אלו מתנדבי יחידת החילוץ של המשטרה חברו רגלית למטיילים, והם בריאים ושלמים. הוענק להם טיפול רפואי ראשוני, והם עושים דרכם אל מחוץ לנחל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר