"ישי ורבינא בכיכר"

ניצול התאונה, ח"כית חרדית ראשונה - ועימות בין העורכים

השבוע בתכנית האקטואליה של 'כיכר' - הסיוטים של הניצול מאסון התהפכות האוטובוס; האחראי על חקירת האסון מדבר; הכרעת הגר"ש כהן נגד ה'מפץ'; עימות סוער בין עורכי 'משפחה ו'בקהילה' (TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא. מוזיקה: www.bensound.com)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

אורחים באולפן

הקצין שאחראי על חקירת אסון התהפכות האוטובוס בכביש 443, רב פקד גליל אליהו, מדבר על חקירת התאונה, הגורם לה, הרגישות מול הנחקרים ומתייחס לשאילה כיצד העבודה בזירות הקשות לא משפיעה על החיים בבית.

תלמיד הישיבה שהיה על קו ה-304 שהתהפך, משה עטיה, מדבר על רגעי החרדה בזמן התאונה הנוראית ועל הסיוטים שנמשכים גם בלילות.

ח"כ מיכאל מלכיאלי מדבר על עו"ד עמר ינקלביץ - החרדית הראשונה שתיכנס לתפקיד חברת כנסת דרך מפלגתו של בני גנץ, ועונה לשאילה האם צריך לסלוח לאלי ישי ולהחזירו לש"ס.

סגן ראש עיריית בני ברק גדליהו בן שמעון, נאמן ביתו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, מדבר על הרגעים בהם הכריע הגר"ש שש"ס תישאר מפלגה עצמאית ולא תחבור ל'מפץ חרדי' זה או אחר, ועל השיחות עם אריה דרעי בנושא זה.

פאנל הפרשנים

יוסי אליטוב, העורך הראשי של עיתון 'משפחה', ושלמה קוק, העורך הראשי של עיתון 'בקהילה', בעימות סוער באולפן 'כיכר השבת' סביב החלטת גנץ לצרף חרדית לכנסת (האם ראוי שאישה חרדית תשמש בתפקיד הרגיש) ועל מצבה האמיתי של ש"ס בראשות אריה דרעי.

כתבת מגזין

האסון הקשה של התהפכות האוטובוס, הציף שוב את השיח על התחבורה הציבורית ועל נהגי האוטובוסים.

נהגי אוטובוס הם 'אוכלוסיה' שרובנו פוגשים מדי יום, מי מאיתנו כצרכני תחבורה ציבורית ומי מאיתנו כנהגי מכוניות פרטיות או כהולכי רגל; הפעם בחרנו לתת להם את האפשרות לשתף את כולנו בזווית הראיה שלהם - עלינו.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגישים ישי כהן ואבי רבינא את פינת חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר