זה רשמי: דונלד טראמפ סובל מהשמנה

אנו מודים כי לא "נפלנו מהכיסא" למשמע החדשות כי נשיא ארה"ב כבד הגוף, סובל מהשמנה, אך תמיד נחמד לקבל חותמת סופית. אממה, למרות זאת הוא בריא ביותר. הכיצד? (חדשות בריאות)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
במקומו, היינו פחות מחויכים למשמע החדשות (צילום: שאטרסטוק)

יתכן כי זו הגנטיקה, אולי האוכל המשובח המוגש לדיירי הבית הלבן ואולי בכלל התאוותנות.

הממצאים חד משמעיים: גם נשיא ארה"ב הכל יכול, דונלד טראמפ, אינו חסין בפני מחלת ההשמנה שפוקדת חלקים נכבדים באוכלוסיית המדינות המאוחדות של אמריקה.

מהבדיקה הגופנית האחרונה, לשנת 2019, שנערכה לו, עולה כי טראמפ שרוי במצב של "בריאות כללית טובה מאד".

על פי הבחינה, הנשיא שוקל 243 פאונד (כ-110 ק"ג), שזה 4 פאונד יותר מהשנה שעברה (כ-1.8 ק"ג).

עם מדד מסת גוף (BMI) של 30.4, טראמפ הוא כעת שמן באופן קליני, לפי ה"סי אן אן". (מדד BMI של 30 ומעלה מסווג בטווח השמנת יתר).

לחץ הדם של האיש ורעמת השיער הכתמתמה, השנה היה 118/80 - גידול ממדידת השנה שעברה, שהיה 116/70. הוא גם הגדיל את המינון היומי של התרופה "רוזובסטטין", אשר מיועדת לטיפול בכולסטרול גבוה.

בטרם פורסמו התוצאות, הרופא הנשיאותי, ד"ר שון קונלי, פרסם את ההצהרה הבאה על בריאותו של טראמפ: "בזמן שהדו"חות וההמלצות מסוכמים, אני שמח להודיע ​​כי נשיא ארצות הברית נמצא במצב בריאותי טוב והוא צפוי להישאר כך במשך כהונתו, ומעבר לכך".

אבל האם האיש החזק בעולם יכול להיות שמן וב"בריאות טובה מאד" בו זמנית?

כן, זה אפשרי ומפתיע - להיות שמן לא בהכרח אומר שאדם נתון במצב בריאותי לקוי. יש חוקרים שטוענים שאם אדם לוקה בהשמנה ואיננו בכושר, הסיכון שלו למות ממחלות לב וכלי דם הוא "לא שונה באופן משמעותי" ממצב שבו הוא במשקל ובכושר תקינים.

מחקר אחר מעמיד בספק את התיאוריה הזו וגורס כי השמנת יתר עלולה להוביל לבעיות לב וכלי דם במשך הזמן - גם אם אתם בריאים עכשיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר