רצח או הרג?

בגלל האב: איילה חסון פרצה בבכי בתוכניתה

הבוקר בתוכנית הרדיו שלה ראיינה את יגאל נגר, אביה של תהילה נגר ש"נהרגה" ע"י בן זוגה הלא-יהודי לפני כשנתיים. האב מצידו הגיב: "לא רוצה לחיות במדינה כזאת" (פלילים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרוצח רושרוש בבית המשפט (צילום: FLASH90)

היום (שלישי), קיבל בית המשפט המחוזי בנצרת את הסדר הטיעון בפרשייה שזעזעה את המדינה לפני שנתיים, במסגרת הסדר הטיעון בין הפרקליטות לבין ההגנה, כי הנאשם הערבי, ראיד רושרוש, תושב הכפר מע'אר שבצפון, ייאושם רק בהריגה ולא ברצח של תהילה נגר.

אביו של נגר, שכמובן לקח את הסדר הטיעון בצורה קשה, דיבר הבוקר (שלישי), ב'רדיו ללא הפסקה', עם איילה חסון. מרוב סערת רגשות עם דבריו של האב הכאוב, חסון, קטעה בבכי את השידור, ואמרה לאב הנסער, "יגאל השידור שלנו נגמר, גרמת לי לבכות".

יגאל נגר אמר לאיילה חסון, "כי היום הזה בו התקבל הסדר הטיעון ייזכר לדיראון עולם. הרי ההסדר הזה נכתב על ידי עורכת הדין שלו, שלפני שנה עמדה על אותו הדוכן בבית המשפט ונשבעה ביקר לה שהוא זכאי, והוא לא הנאשם שרצח את בתו, היום היא עומדת יחד עם הרוצח, ושניהם מודים שהוא רק "הרג" את הבת שלי".

לשאלתה האם הוא התנצל בפניהם על מה שהוא עשה, אמר האב הכעוס: "לא רק שהוא לא ביקש סליחה הוא גם איים עליי בין כותלי בית המשפט שאנחנו עוד נפגש בחוץ. אחד הדברים ההזויים הוא ששוטרים ואנשי שב"ס שומרים עליו ומגנים עליו. מה אנחנו בשבילם? אנחנו כלום ואבק. אני ומשפחתי חברים בקיבוץ גינוסר, ואנחנו לאורך כל השנים, חונכנו על מורשתו של יגאל אלון. שתמציתה הייתה לחבר בין יהודים לערבים. ומה שקרה שהשכנים שלנו מהכפר הסמוך הם אילו שלקחו מאיתנו את הבת שלנו".

חסון לא עמדה בדבריו של האבא וזה השלב בו היא פרצה בבכי ואמרה: "יגאל השידור שלנו נגמר, גרמת לי לבכות. אני מצטערת לשמוע על הדברים. היה לי קשה מאוד ואנחנו כנראה נמשיך את השיחה מחר". נגר מצדו חתם את השיחה ואמר: "אני נודר נדר, אני לא אחיה במדינה כזו"

בית המשפט המחוזי בנצרת מסר: "כי מדובר בתיק שבוסס מלכתחילה על ראיות נסיבתיות. אין שום ראיה ישירה המוכיחה, כי הנאשם הוא שביצע את העבירה, שכן איש לא היה עד לאירוע והנאשם הכחיש את מעורבותו במות המנוחה עד לרגע בו חתם על ההסדר, והודה בעובדות כתב האישום המתוקן. למרות הכחשתו, התביעה סברה לאורך כל הדרך, כי יש די ראיות נסיבתיות להוכיח את מעורבות הנאשם במותה של המנוחה. אולם התביעה גם סברה, כי לא יהיה זה נכון להתעלם מקשיים ראייתיים שעלו במהלך המשפט ועל כן הסכימה לחתום על הסדר הטיעון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר