באנו לעזור

המקרה היחיד שבו לא כדאי לנסות מתכון חדש

המטבח הוא מקום מושלם לניסוי וטעייה, במיוחד בעידן בו מדי יום הרשת מוצפת במתכונים מפתים שמבטיחים שלבי הכנה לא מסובכים ותוצאת מופת, אך כשאתם מזמינים אורחים לביתכם, חשבו פעמיים לפני שאתם בוחרים להרשים עם מתכון שמעולם לא ניסיתם לפני (אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
מעולם לא הכנתם אמפנדס? אל תנסו בדיוק כשדודה רינה בדלת (צילום: Kristina Tripkovic on Unsplash)

כשמדובר בבישול ואפיה, כולנו עוסקים בניסויים. גם כשמדובר במתכונים ביזאריים כמו מאפינס אבוקדו, למשל, או בעוגת שכבות מורכבת ליום ההולדת של הבכור שלנו שיחול בקרוב.

אבל יש מקרה אחד שבו אנחנו לא מנסים אף מתכון חדש: בסעודה משפחתית חגיגית.

יש זמן ומקום לנסות את המתכון המסובך הזה שאתם כה משתוקקים לנסות. מפגש עם האנשים הקרובים והיקרים ביותר לכם, זה לא הזמן הנכון. צר לנו. עם הכנה של מתכון חדש, סביר להניח שתהיו כבולים למטבח כל הזמן ותפספסו נתחים גדולים מהשיחות המעניינות שמתרחשות בסלון.

בנוסף, כאשר אתם מנסים משהו שלא עשיתם בעבר, תמיד יש את האפשרות שהוא ינחל כישלון חרוץ. לא משנה כמה אתם מיומנים במטבח, מעט מאד יכול להכין אתכם לחוויה של מפלה בפני האורחים החשובים שלכם. הם כמובן יגידו לכם כמה זו מנה מוצלחת וערבה לחך, אך בלב יצטערו שנכנעו ללחציכם לטעום ממנה.

כאשר מבשלים לקבוצה, אנחנו תמיד בעד ללכת על בטוח. כמו: עוגת הגבינה המפורסמות שלנו או העוף הצלוי שאנחנו יכולים להכין בידיים קשורות מאחורי הגב עם כיסוי לעינינו, וכל זאת מתוך שינה.

בואו נבהיר את העניין: אתם בהחלט צריכים להמשיך ולנסות מתכונים חדשים, אבל כשמדובר באיזון בין שף לבין מארח, כנראה עדיף לנגן את הלהיטים שלכם ולא ליטול סיכונים מיותרים. מילה שלנו..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר