בהוראת האדמו"ר מבעלזא

"תפילה קודם התפילה" ביצירה מרגשת. האזינו

בהוראת כ"ק האדמו"ר מבעלזא יוצא לאור אלבום ייחודי של ניגוני חסידי בעלזא, ובו שיר חדש על מילות התפילה - קודם התפילה של בעל ה'נועם אלימלך' מליז'ענסק זי"ע (מוזיקה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(עטיפת הסינגל)

בשורה מרגשת מעולם הנגינה החסידי. בימים אלה יצא לאור אלבום ייחודי של ניגוני חסידי בעלזא, ובו שיר חדש על מילות התפילה - קודם התפילה של הרה"ק בעל ה'נועם אלימלך' מליז'ענסק זי"ע, שחובר ע"י בעל המנגן הרב שלמה יעקב פריד, בהוראת כ"ק האדמו"ר מבעלזא, ועתה יוצא לאור לקראת יום ההילולא - כ"א באדר.

השיר המרגש, המבטא את עומק התפילה ואת הבקשות הרבות הכלולות בו, עבר עיבוד מקצועי ומרגש בידיו האמונות של הר"ר דוד קאליש, אשר פיקד וניצח על תזמורת מורחבת של כלי-זמר מקוריים, המבצעים את השיר בצורה יוצאת דופן, יחד עם עיבוד השירה ע"י מקהלת חסידי בעלזא.

לכל אורך השיר נשמעת היצירה מפיהם של הסולנים הנודעים, הרב ירמי' דמן והרב יוסף צבי ברייער, שכבשו מזה שנים את כל הקהל ביצירותיהם ובשירתם הכינורית הנוגעת לכל לב, יחד עם מקהלת ילדים "פרחי שיר ושבח" ובראשם הסולן אהוב הקהל דודי לינקר.

אל הדיסק מצורף נוסח התפילה המלא, וכן תרגום התפילה לאידיש המדוברת, כדי שכל אחד ואחת יוכלו להבין את השיר ואף להתחבר לתפילה ולמשמעותה העמוקה והקדושה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר