'שמרו על הילדים'

בגלל הנפצים: מוכר זומן לחקירה במשטרה

לקראת ימי הפורים וריבוי הנפצים והמשחקים המסוכנים, משטרת ישראל יוצאת למחמה בסוחרים ומתחננת בפני מההורים "תפקחו עין על הילדים שלכם" (אקטואליה, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תפיסת הנפצים (צילום: דוברות המשטרה.)

משטרת ישראל מתגברת לקראת פורים את פעילותה, נגד מכירת ואחזקת צעצועים מסוכנים.

היום (רביעי) סיירו השיטור העירוני של עיריית פתח תקווה, יחד עם נציגים ממשרד הכלכלה, ברחוב חובבי ציון שבמרכז העיר, וגילו 44 שקיות מלאי חומרי נפץ מסוכנים שביניהם 225 זיקוקי דינור, 11 אקדחים, פנס שוקר ו-6 רובים.

הצעצועים המסוכנים שנתפסו, הועברו לנציגי המשרד, ובעל העסק המדובר זומן לחקירה באזהרה בתחנת המשטרה המקומית.

ככלל, המשטרה שמה לעצמה בראש מעייניה לפעול בנחישות כנגד אלו שמוכרים או מפיצים צעצועים שפוגעים בבריאותם של קטינים, ושל כלל הציבור.

בנוסף, המשטרה מבקשת מהורי הילדים להיות יותר מעורבים בחייהם, ולשים לב שהם לא ירכשו צעצועים ללא תו תקן, דבר שמסכן את חיי הילדים באופן ממשי.

כזכור, רק אמש (שלישי) פורסם ב'כיכר השבת', כי פקחי יחידת השיטור העירוני בנתניה ופקחי מנהל האכיפה, הגיעו לרחוב דגניה בעיר בעקבות דיווחים שהתקבלו על קטינים שעושים שימוש בנפצים.

כאשר הגיעו למקום, הבחינו הפקחים בשלושה קטינים, בני 13, מפעילים את הנפצים. הפקחים הצליחו לעכב שתיים מהם, בעוד השלישי ברח מהמקום.

עם תפיסת הנפצים, הם הוחרמו על ידי הפקחים והוריהם של הקטינים, שנקראו למקום קיבלו דו"חות כספיים על סך 730 ש"ח כל דו"ח, על פי חוק העזר העירוני בגין שימוש בצעצועים מסוכנים והפרת הסדר הציבורי במקום.

לפני כשבועיים נפצע תלמיד ישיבה צעיר בבני ברק, באורח בינוני, לאחר שנפץ שהכין בעצמו התפוצץ עליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר