'ביבי עושה סיבוב'

תסיסה בבית היהודי: אם איחוד - רק עם אלי ישי

האיחוד עם עוצמה יהודית נתקל בקשיים: בכירים בבית היהודי הביעו התנגדות פומבית לצעד זה: "אנשים שהיו איתנו - בורחים" • ארליך דורשת איחוד עם ישי במקום עוצמה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ההצעה לשילוב עוצמה יהודית ברשימה המאוחדת של הבית היהודי והאיחוד הלאומי נתקלת בהתנגדות פומבית מצידם של פעילים בכירים במפלגת הבית היהודי, בראשם יפעת ארליך, מועמדת ברשימת הבית היהודי לכנסת.

ארליך תקפה בדבריה את ראש הממשלה, ואמרה: "נתניהו יכול להבטיח הרבה מאוד הבטחות, אנחנו שמחים בהבטחות שלו, ונשמח להיות חלק מהקואליציה שהוא אולי יקים, אבל אנחנו מבקשים ממנו לתת לנו לנהל את המפלגה שלנו. כל אלה שאוהבים את ארץ ישראל מתבקשים לשאת גם הם במחיר של הצורך הגדול באחדות".

גם בפוסט שפרסמה בפייסבוק, חזרה ארליך על הדברים. "כולנו אומרים לא לחיבור בכל קונסטלציה אפשרית עם עוצמה יהודית, ואומרים כן לחיבור עם האיחוד הלאומי ואלי ישי", כתבה.

"אחרי שבוחנים לעומק מתוך אחריות לאומית את הסקרים המוצגים לציבור, מדובר בסקרים מוטים ומוזמנים, שאינם משקפים כלל את המציאות בשטח. לצערי משתמשים בסקרים כדי להפעיל מניפולציות על הציבור, ולא בוחלים בשום אמצעי כולל ספינים, טרלולים, והטרדות טלפוניות בלתי פוסקות במטרה להפחיד, לשתק וללחוץ. מדבר סקר-שקר תרחק", תקפה ארליך.

רפי פרץ ויפעת ארליך (צילום: פלאש 90)

יוסי הרוש, סגן ראש העיר לוד, אמר כי "היה לנו מאוד קשה לקבל את ההתנהגות של בצלאל סמוטריץ' בחודש האחרון, ולקחנו אותו בלית ברירה; פתאום מביאים לנו עכשיו את עוצמה יהודית? כואב לנו שרוב האנשים שהיו איתנו מתחילים לברוח מאיתנו".

בכיר נוסף, עמיעד טאוב, יו"ר מועצת הסניפים של המפלגה, תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על ניסיונותיו לקדם את האיחוד. לדבריו, "אני קורא לרב רפי פרץ להיות חזק מול נתניהו, שכבר שבועיים עושה עלינו סיבובים תקשורתיים ומנסה להפחיד אותנו.

"אני לא מפחד. אין שום ספק שהבית היהודי והאיחוד הלאומי יעברו את אחוז החסימה ובגדול. נחזור לציונות הדתית המפוארת בלי לפחד", דברי טאוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר