"על התורה ועל העבודה"

העו"ד הבכיר ומהנדס ההייטק שלא מוותרים על לימוד יומי

עו"ד ישראל ילון, ומהנדס התוכנה בחברת l&t חיים גוטליב - עוסקים בעבודתם בהצלחה, אך למרות זמנם היקר ועיסוקיהם הרבים, הם לא מוותרים על לימוד יומיומי ב"אחוות תורה" • צפו בפרק השני (חרדים)

(צילום: אולפן כיכר השבת)

ציבור חרדי גדול מאד, בוגרי ישיבות ובני תורה, נמצאים כיום בעולם העבודה. הקשר שלהם לעולם התורה מצריך מהם אנרגיה מיוחדת, ורצון ומחויבות עקבית.

הדרך לקביעת עתים לתורה בישראל של 2019, עוברת בחלק גדול מאד של המקרים דרך "אחוות תורה", המונה כיום למעלה משלושת אלפי לומדים.

עשרות הכוללים של "אחוות תורה" מיסודו של הגאון רבי דוד לייבל שליט"א הפרוסים בכל הארץ, מייצרים חיבור אמתי ללימוד מעמיק מידי יום, ומדרבנים את שימור אורח החיים התורני והמרומם של יושבי בית המדרש בכל חלקי החיים.


מנהל הכוללים של "אחוות תורה", הרב משה בינדר, התיישב לבקשת "כיכר השבת" לשיחה מעמיקה עם שני לומדים, העוסקים בעבודתם בהצלחה אך למרות זמנם היקר ועיסוקיהם הרבים לא מוותרים על לימוד יומיומי ב"אחוות תורה": עו"ד ישראל ילון, ומהנדס התוכנה הבכיר בחברת l&t חיים גוטליב שהוא גם ראש כולל. שניהם פותחים את הלב ומספרים איך מייצרים סיפוק תורני בעולם העמוס והסוחף בו הם מתנהלים וחיים

השקיעות והעמל של לומדי אחוות תורה, מייצרים מציאות מבורכת של ריבוי תורה וקשר מתמיד של עיסוק יומיומי בלימוד, העולים מתוך הדברים ומייצרים תמונה מרהיבה של אלו שלא מוותרים לעצמם וקובעים את מקומם בבית המדרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר