ניצחתם: יש סיבה מדעית לכך שגברים מתמוטטים משפעת

כולנו מכירים את הבדיחות הידועות על גבר שמקבל מכה קטנטונת ביד ומושבת למשך שבוע. לגברים יש סף כאב נמוך יותר מנשים ולא נציין אף מילה על לידות. כעת, המדע מתגייס לעזרתכם ומסביר למה (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

תראו, אנחנו לא מתכוונות להיות רעות, אבל בכל פעם שבן הזוג היקר שלנו מצטנן מעט, הוא מתנהג - ואנחנו אומרות את זה באהדה רבה - כמו תינוק מגודל.

נשים, לעומת זאת, מוכנות הרבה יותר להתנהל כרגיל לצד כאב. (היי, הודעות הדוא"ל האלו לא הולכות לענות לעצמן וארוחת הצהריים לא תתבשל מעצמה.)

כפי שמתברר, למרבה הפליאה, יתכן שיש סיבה מדעית לכך שגברים הם כה חסרי אונים ויבבנים כשמדובר בשפעת קלה.

חוקרים מאוניברסיטת ג'ונס הופקינס מצאו כי רמות גבוהות של אסטרוגן הן בעלות השפעות אנטי ויראליות, המסייעות בהגנה מפני תסמינים אגרסיביים יותר.

ונסביר: כאשר וירוס נכנס לגוף, הוא תלוי בתא חי מארח כדי להתרבות וגורם לחולי על ידי שכפול תאים. כמות העותקים שהוא מייצר בתוך המערכת שלכם, קובעת את חומרת החולי וכמה רע אתם מרגישים. תרכובות אסטרוגן יכולות למעשה להפחית את כמות השכפול, אבל, רק אצל נשים ופה בעצם טמון ההבדל.

אנחנו כבר יודעים ממחקרים קודמים כי קיים קשר בין אסטרוגן לבין המערכת החיסונית, אך על פי המחקר, החיבור לשפעת הוא חדשות מטורפות שיכולות להצביע על כך שאסטרוגן הוא אפילו חזק יותר ממה שהמדענים חשבו בתחילה.

בינתיים, ננסה להפסיק לגלגל את העיניים כאשר נעביר לכם את חפיסת הטישו. אחרי הכל, הווירוס הטיפוסי נמשך רק 48 עד 72 שעות. העיקר שתרגישו טוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר