"יש מקום לכולם"

התקלה בוואטסאפ: 3 מיליון הצטרפו לטלגרם

התקלה הארוכה אתמול בפייסבוק ובוואטסאפ, הביאה להצטרפותם של 3 מיליון משתמשים חדשים לאפליקציה המתחרה • התקלה - מהארוכות בתולדות פייסבוק (דיגיטל)

טלגרם (צילום: שאטרסטוק)

חברת פייסבוק רשמה אתמול (רביעי) את אחת התקלות הארוכות בתולדותיה, שהשפיעה גם על המשתמשים ברשת החברתית הפופולרית, כמו גם על הפעילים באינסטגרם ושולחי ההודעות בוואטסאפ.

אך יש מי שהרוויח מכך. פאבל דורוב, מייסד אפליקציית המסרים טלגרם עדכן הבוקר (חמישי) כי לא פחות מ-3 מיליון משתמשים חדשים נוספו לטלגרם.

בהודעה ששלח בערוץ הפרטי שלו כתב: "אני רואה ששלושה מיליון משתמשים הצטרפו לטלגרם ב-24 השעות האחרונות. מצוין. יש לנו פרטיות אמיתית ומקום לכולם".

מדובר בנתון משמעותי עבור טלגרם, שכן על פי העדכון האחרון שלהם לפני שנה, הם דיווחו על 200 מיליון משתמשים - וכעת נוספו עוד 3 מיליון שחיפשו אתמול אלטרנטיבה.

כפי שדיווחנו אתמול, התקלות באפליקציית פייסבוק כמו גם בוואטסאפ, אינן נדירות, אך על פי דיווח ברשת BBC, תקלה כה ארוכה, שנמשכה לסירוגין במשך 14 שעות, אירעה רק בשנת 2008, אז השתמשו בפייסבוק רק 150 מיליון איש.

הסיבה לתקלה המתמשכת אתמול אינה ידועה. בפייסבוק סירבו להגיב אך הדפו את הטענות כי מדובר במתקפת האקרים. לפי דיווחים אחרים, התקלה נגרמה בשל עומס יתר על השרתים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר