"קיימו וקבלו"

מוקירי ובוגרי עטר'ס נתנו עוז לכבוד רה"י • גלריית סיכום

בהתגייסות אלפי בני תורה, גויסו 14,012,294 שקלים, לישיבת 'עטרת ישראל' • הבנייה של קריית הישיבה במודיעין עילית נמשכת כעת ביתר שאת • באלול הקרוב תתאפשר בעז"ה מעברה של הישיבה לעיר (חרדים)

הרב אזרחי בכניסתו להיכל הישיבה לתת שבח והודיה לה' (צילום: שלומי כהן)

בתום יומיים של מגבית 'תנו עוז לאלוקים' גיוסו למעלה מ-14 מיליון שקל לישיבת 'עטרת ישראל' בראשות ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א.

היעד שנקבע בתחילה היה 10 מיליון שקל, אליו הגיעו כבר בשעות הערב ביומה השני של ההתרמה, בעקבות כך הכריע ראש הישיבה להעלות את היעד בשלושה מליון שקלים נוספים.

לקראת חצות התקבל אישור מיוחד מחברת קוזמאצ' להאריך את ההתרמה בחצי שעה בעקבות טלפונים רבים מהארץ ומחו"ל שהגיעו וטרם קיבלו מענה. לבסוף, בשעה 12:30 נחתמה ההתרמה עם גיוס של 14,012,294 שקלים.

עם ההכרזה על ההגעה ליעד הבונוס, פרצו תלמידי הישיבה בריקודי שמחה בהיכלה של תורה ובקבוקי יין נפתחו באווירת ימי הפורים הקרבים. לאחר מכן נשא דברים מרן ראש הישיבה שבירך את המתנדבים והתורמים.

הבוקר עודכן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי על הצלחת הקמפיין והביע קורת רוח רבה לאחרשקיים מספר ימים קודם לכן כינוס מיוחד בבתו למען הישיבה ואף פרסם מכתב מיוחד בו הגדיר את מרן ראש הישיבה "ידידי ראש הישיבה הגאון הגרב"מ אזרחי שליט"א שהוא מהמיוחדים בדור להכניס חשקת התורה לתלמידים ולכל הדור כולו".

גם בהנהלת הישיבה מורגשת כעת פעילות מוגברת להאצת בניית קריית הישיבה במודיעין עילית לשם גם יעבור ראש הישיבה עם כל תלמידיו בכדי להמשיך ולהרביץ תורה לאלפים.

בוועד הפעולה מציינים כי היעד ההתחלתי של 10 מליון לא היה בכוחו להביא להשלמת הבנייה, אך כעת עם תוספת של עוד כ-4 מיליון שקל יוכלו להשלים את הבניין לתפארת כבוד התורה, כבר לקראת אלול הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר