משבר בצמרת

נעלבה מהסלפי, וביטלה השתתפות בקמפיין

שרת התרבות לא השתתפה ב'תמונת הסלפי' של ראש הממשלה ובכירי הליכוד - והיא נפגעה, ובתגובה החליטה להפסיק להשתתף בקמפיין: 'הליכוד - טי.וי' (פוליטי מדיני)

רגב ונתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בתמונת הסלפי שפורסמה השבוע, נראו כל בכירי 'הליכוד' הגברים והאשכנזים מהעשיריה הפותחת, מלבד שרת התרבות מירי רגב, משום ש'בליכוד' טענו, כי היא נזק אלקטוראלי, ולכן לא ראו צורך, לשים אותה בקדמת הבמה.

חברת 'החדשות', פרסמה הערב (חמישי), כי סקרים פנימים של 'הליכוד', מראים שלמירי רגב יש פוטנציאל לגרום נזק למפלגה, והיא גם לא נותנת ערך מוסף בקרב ציבורים חדשים. זו ככל הנראה הסיבה בגללה הוחלט במטה הבחירות, כמה שיותר להצניע אותה, וכל שכן לא להבליט אותה, מה שגרם לכך שהיא לא תשתתף בתמונת 'הסלפי' המדוברת.

רגב בימים שמחים יותר משבחת את נתניהו. לע"מ

רגב, לא מתכוונת לשתוק על מהלך 'ההצנעה', ואתמול (רביעי), ביטלה ברגע האחרון את 'זמן המסך' שלה בתוכנית, ואמרה, כי "המשתתפים בסלפי, מוזמנים למלאות את זמן האוויר במקומי".

בשיחות פנימיות בסביבתה של רגב ציינו, כי הם לא מתפלאים על כך שבציבור הכללי, הנטייה היא להעדיף גברים אשכנזיים, והיא שמחה שהמצב ב'ליכוד' לא כך. במפלגת 'הליכוד', אמרו כי ראש הממשלה מעריך את רגב, והיא תמשיך להיות חלק בלתי מובטל מהקמפיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר