המילה היחידה שיכולה למנוע גירושין

למערכת יחסים ארוכת טווח יש הרבה פלוסים. עם זאת, אחד החסרונות העיקריים בה הוא שאתם מתחילים לקחת אחד את השניה כמובן מאליו וזה יכול להביא לתוצאות הרות גורל על הקשר שלכם (זוגיות, משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

זוכרים את השנה הראשונה לנישואין? כאשר בן הזוג שלכם קם מוקדם יותר כדי להפתיע אתכם עם ארוחת בוקר עשירה, בדיוק כמו שאתם אוהבים ואתם לא יכולתם להפסיק להתפעל כמה הוא מדהים? אבל כאשר הוא מזג לכם אתמול בערב קערה עם דגני בוקר, בקושי שמתם לב למחווה הזו. אופס.

למערכת יחסים ארוכת טווח יש הרבה תוצאות חיוביות. עם זאת, אחד החסרונות העיקריים שבה הוא שאתם מתחילים לקחת אחד את השניה כמובן מאליו. לא רק שזה לא נעים ומעכיר את האווירה ביניכם, גרוע מכך, זה יכול להביא להשלכות הרות גורל על הקשר שלכם.

מאמר שפורסם בכתב העת "יחסים אישיים", מצא כי הכרת תודה היא המפתח לנישואין בריאים ומוצלחים.

לצורך המחקר, שאלו החוקרים 468 אנשים נשואים, קושיות לגבי רווחתם הכלכלית, לגבי דרישות / נסיגות בתקשורת שלהם ("כאשר נוצר מצב שבו אחד מבני הזוג נוטה לדרוש, לנדנד או למתוח ביקורת ואילו האחר מגיב על ידי התחמקות או הימנעות מעימות") ולגבי ביטויים שהם חלק מזוגיות תקינה, כמו פשוט להגיד תודה.

הממצאים שלהם העלו כי ביטויים בסגנון זה היו הניבוי המשמעותי ביותר לאיכות הנישואין.

"תחושת ההערכה והאמונה כי בן זוגכם מעריך אתכם באופן ישיר, משפיעה על הרגשתכם לגבי הנישואין שלכם, על מידת מחויבותכם אליו ועל אמונתכם שהם ימשכו", אמר מחבר המחקר, טד פוטריס, פרופסור וחבר באוניברסיטת גאורגיה.

למעשה, חוקרים טוענים כי מעשה פשוט של להגיד "תודה" לשותף שלכם באופן קבוע, פשוט וטריוויאלי ככל שישמע, יכול להיות חזק מספיק כדי להגן מפני גירושין.

וזהו רק משהו קטן שכדאי לזכור בפעם הבאה שהפרטנר שלכם מגיש לכם קפה למיטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר