"המסיכה הוסרה"

דנה ויס כינתה את יאיר 'אוטיסט', ביבי תקף

תוך כדי צילום, סיננה העיתונאית "האפס הילד האוט...", כלפי יאיר נתניהו ששאל בתגובה את לפיד האם יגיב כמו לאמסלם. נתניהו ניצל את ההזדמנות לתקוף את התקשורת (עיתונות)

(צילום: פלאש 90)

הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, גידפה את יאיר נתניהו בסרטון בו תיעדה אותו עולה על מטוס ראש הממשלה שהמריא הלילה לוועידת איפא"ק בארה"ב.

"האפס הילד האוט...", סיננה ויס תוך כדי צילום, כשהיא מוסיפה עוד מילות גנאי כלפי בנו של ראש הממשלה נתניהו.

כעבור כמה שעות, בעקבות סערה ברשת, התנצלה ויס: "רק עכשיו נחתנו ושמתי לב שבסרטון שהעלתי אמש נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר. אף אחד לא הצטער על סרטון שהוא עוד לא העלה. זה לא הסגנון שלי ואני מתנצלת על כך".

יאיר נתניהו עצמו הגיב לה בטוויטר: "אין לי מילים להודות לך דנה! תרמת תרומה ענקית להוכחה כמה ה"עיתונאים" בערוץ התעמולה 12 אובייקטיבים ומקצועיים".

בציוץ נוסף תייג את יאיר לפיד ותמה מתי יפרסם הודעה נגדה, כפי שהגיב לח"כ דודי אמסלם מהליכוד, כאשר הזכיר בעבר את המילה אוטיסט.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף שוב את התקשורת, ובדף הפייסבוק שלו כתב: "דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ.

"המסיכה הוסרה ושוב התברר ש"התקשורת האובייקטיבית" היא לא יותר מתעמולת שמאל. זו אותה תקשורת שמקדמת את עלילת הדם הבזויה נגדי של לפיד-גנץ".

נתניהו הוסיף והאשים, "אותה תקשורת שמסתירה את הודעת חברת הצוללות "טיסנקרופ" שמחסלת סופית את הטענות נגדי - אותה תקשורת שמסיתה נגדי, נגד הימין ונגד משפחתי ערב-ערב בצורה השפלה והנבזית ביותר. בושה. הם לא יחליטו. ניפגש בקלפי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר