היה או לא היה?

איראן מודה בחצי פה: פרצנו לטלפון של גנץ

איש דת איראני בכיר התפאר במהלך דרשה דתית כי לאיראן יש יכולות סייבר גבוהות, והיא אף פרצה למכשיר הנייד של אחד מהמועמדים הבכירים לראשות הממשלה בישראל (בעולם)

הפגנה נגד משמרות המהפכה (צילום: shutterstock)

התפתחות חדשה בפרשית הטלפון של בני גנץ: אחד מבכירי הדת באיראן חשף במהלך דרשה שהעביר לקהל מאמיניו כי איראן באמת פרצה לטלפון הנייד האישי של יו"ר כחול לבן בני גנץ, כמו כן התגאה במהלך הדרשה על יכולות הסייבר הגבוהות של מדינתו.

על פי דיווח ב'ישראל היום', אותו בכיר איראני, איש הדת, אחמד עלם אל-הודא, אמר בדרשה: "בימים האחרונים איראן הוכיחה יכולות סייבר מופלאות כאשר פרצה לנייד הנמצא בכיסו של המועמד לראשות הממשלה במדינת ישראל".

ד"ר יוסי מנשרוף המצוטט בכתבה אומר, "כי איראן אמנם לא מודה על הפריצה, אך הבכיר האיראני הזה הוא נחשב מקורב מאוד לממשל ומושך בחוטים, ודבריו מנסים לייצר את הרושם כי איראן לא נופלת בישראל בתחום הסייבר. "הפליטת פה" הזו, נועדה להעביר מסר לישראל לגבי היכולות הטכנולוגיות של איראן".

כזכור, לפני שבוע חשף הפרשן עמית סגל מחברת 'החדשות', כי האיראנים פרצו לנייד של גנץ ודלו ממנו פרטים אישיים. ואילו משרד החוץ של איראן הכחיש את הידיעה ואמר כי מדובר "בבדיות", והישראלים מנסים לייצר לאיראנים דה-לגיטימציה, בגלל העוינות של ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר