כישלון ל'עוצמה'

אחרי הפסילה: מלצר דחה הקפצת בן גביר

ב'עוצמה יהודית' ביקשו מיו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, לאפשר לעו"ד איתמר בן גביר למלא את מקום 5 באיחוד מפלגות הימין תחת מיכאל בן ארי שנפסל - אך נדחו (פוליטי)

איתמר בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כישלון נוסף ל'עוצמה יהודית': יו"ר ועדת הבחירות דחה את הבקשה, לשבץ את עו"ד איתמר בן גביר במקומו של ד"ר מיכאל בן ארי שנפסל מהתמודדות לכנסת ובעצם לדלג למקום החמישי.

יו"ר הועדה, השופט חנן מלצר, התבקש לאשר כי במקומו של בן ארי - מספר 5 ברשימת 'איחוד מפלגות הימין' - ייכנס עורך הדין איתמר בן גביר, אך דחה את הבקשה. בן גביר יישאר במקומו - מספר 7.

בכך תתגבר גם המתיחות הפנים-מפלגתית בתוך 'איחוד מפלגות הימין', שם ייאלצו להחליט על המשך ההתנהלות של 'עוצמה יהודית' מול 'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי'.

ב'איחוד מפלגות הימין' תקפו את מלצר עם פרסום החלטתו זו. לפי המפלגה, "כצפוי, השופט מלצר התאהב בפרוצדורה וזנח את המהות. לצערנו גם הוא יישר קו עם עמדת מנדלבליט, שיישר קו עם עמדת שי ניצן. אנחנו נעתור לבג"צ כדי שגם השופטים יישרו קו.

"מנדלבליט , ניצן, מלצר ושופטי הבג"צ - תודה! בזכותכם, את התשובה יתנו הבוחרים בקלפי, כדי שאנחנו, על אפכם ועל חמתכם - נהיה מספיק חזקים, ונעשה סדר במערכת המשפט של השמאל בישראל", נמסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר