הולכים על קיץ קסום...

הקיץ קורא לנו באלפי קולות, קורץ אלינו על שלל גווניו, ממתין לנו בפינה ומבטיח אור, פריחה ושמש מחייכת. כולנו נערכים אליו בהתאם ומצפים לו בחיוך. גם ברשת WESHOES מתכוננים לקראתו (צרכנות)

רשת WESHOES מביאה עבורנו בשורה של ממש לקיץ (צילום: יח"צ)

ברשת WESHOES מתכוננים לקראת האביב בחדווה מזה זמן רב, מתכננים עבור כולנו את הקולקציה החדשה, מוסיפים לה צבעים של פריחה, משקיעים ומתחדשים במאות פריטים קסומים.

רשת WESHOES מביאה עבורנו בשורה של ממש לקיץ הקרוב ומשיקה את קולקציית הקיץ המרעננת והחדשנית. הקולקציה מבטיחה נוחות ואופנה וחווייה של ממש.

ואם מדובר בקולקציית קיץ, ב WESHOES צועדים עד הסוף... הצבעים השולטים באביב- קיץ 2019 הם גווני הפסטל, הדגמים מלאים בטקסטורות, אפליקציות, ובמרקם מטאלי ומנצנץ.

בואו להציץ על המותגים המובילים בקיץ הקרוב, שווה להכיר, כיף לנסות...

Crocs- המותג הוותיק והאהוב ממשיך את המסורת ומחדש גם הפעם. זה קורה עם השקת טכנולוגיה חדישה תחת השם: Lite ride , קולקציה זו מאופיינת בנעליים קלות יותר, רכות יותר ומעוצבות על פי צו האופנה העכשווי בעולם.

יחד עם זאת, קרוקס התחדשו גם בפרזנטוריות חדשות: זואי דשנל ונטלי דרומר בקמפיין Come as you are המתווה את הגישה כי כל אחד צריך להרגיש טוב ונוח בנעליו, בדרך בה הוא בוחר לצעוד.


Moses- מותג כחול לבן המותאם באופן מדויק לאקלים ולנוף הישראלי. הקולקציה של כפכפי מוזס המשלבת בין סטייל ונוחות, מציעה את מיטב הטרנדים הכי חמים מהארץ ומהעולם. מגוון של כ-30 צבעים המאופיינים בצבעי קיץ נועזים לנשים, גברים וילדים.


Keds – מותג הסניקרס הראשון בעולם מאז 1916 שחורט על דגלו העצמה נשית תחת הסלוגן: Ladies first , מותג לנשים שלא מתפשרות על סטייל. העונה נוספה גם קולקציה טרנדית ומותאמת לילדים.
Seventy nine- מותג הפרייבט לייבל של ווישוז, ממשיך לחדש גם העונה עם קולקצית נעליים אופנתיות לנשים וגברים וכן קולקציית ערב לנשים, במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה, בגזרות אופנתיות שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות. כי אופנה ונוחות יכולות לצעוד יחד...

Natural world- מותג אקולוגי 100% , עשוי מחומרים ממחוזרים מתוך דאגה לסביבה. המותג מציג שני סילואטים עיקריים וכעשרה צבעים שונים ומובילים לקיץ הקרוב.

Magma + Candy –קולקציית הפרייבט לייבל של ווישוז לילדים, המשלבת דגמים חגיגיים ויומיומיים. העונה נוספו גם סנדלים העשויים בטכנולוגיה ייחודית וחומרים מוקפדים המקנים נוחות מקסימלית המאפשרת חופשיות וסטייל.

מכיוון שנוחות ובריאות הילדים היא ערך עליון עבור כולם, ניכרת התחשבות גם בפרטים הקטנים כמו נעילה וחליצה קלות במיוחד.

עוד מותגים בולטים העונה הם: בלנסטון, קוביאן, דיזיגוואל, ודארקווד.

הקולקציה ברשת WESHOES מותאמת לכל המשפחה. כל אחד ואחד מוזמן למצוא את הנעל הייחודית והמושלמת עבורו וליהנות מקיץ נח, יפה ושמח במיוחד...

קצת על המותג:

במאי 2016 מיתגנו מחדש את רשת Crocs&more תחת השם Weshoes .
החלטנו לשווק שינוי זה לקהל לקוחותינו ולמתג את הרשת מחדש כרשת Multi brands לכל המשפחה.
רשת חנויות ההנעלה CROCS הוקמה בשנת 2008.

בשנים הראשונות הרשת נקראה רשת CROCS והמותג היחיד שנמכר בה היה קרוקס.
בשנת 2014 כצעד ביניים מיתגנו מחדש את הרשת כרשת Crocs&more , ואליה הוספנו מותגים רבים נוספים.

רשת החנויות Weshoes מונה כיום מעל 65 סניפים מצפון ועד דרום.
בנוסף, הרשת אוחזת בחנות אונליין מצליחה : www.weshoes.co.il, מדובר באחד מאתרי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל.

המגוון בחנויות שלנו רחב ונותן מענה אופנתי, איכותי ונוח לקהל לקוחות מגוון של נשים, גברים וילדים.

כיום יש לנו מעל 20 מותגים בינלאומיים ברשת החנויות שלנו, ביניהם :CROCS, , BLUNDSTONE MOSES, SCHOLL, NATURAL WORLD, DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN ורבים אחרים.

בנוסף, יש לנו מותגים פרייבט לייבל שלנו- CANDY, MAGMA ו- SEVENTY NINE.

בואו לצעוד איתנו, מבטיחים שיהיה כיף

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית