'המבקר'

הראפר והפייטן הגיעו לראיון משותף • צפו

לרגל הוצאת הקליפ החדש והמשותף "שלום בעולם" התארחו הזמר והפייטן אבי דלבנטי והראפר ניסים בלאק, בתכנית 'המבקר' כשבלאק חושף האם ישיר בעתיד גם בעברית (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: אריאל ליבא, יוחנן בלייך. עריכה ותרגום: אריאל ליבא)

הזמר והפייטן אבי דלבנטי, אירח את הראפר ניסים בלאק, בסינגל קליפ חדש ומושקע - "שלום בעולם", שצולם בעיר העתיקה בירושלים. לרגל הוצאת השיר הם מתארחים בתכנית המוזיקה של מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת', נתנאל לייפר, כשהם מספרים על העבודה המשותפת וכיצד נפגשו לראשונה.

"הוא כוכב, יש לו קול מדהים באמת", אומר בלאק, גר צדק, שהפך בשנים האחרונות לראפר החרדי המוכר ביותר, הן בשל מראהו הפחות שגרתי והן בשל האנרגיה הרבה שהוא מציג בשיריו.

הקליפ שכותרתו 'שלום בעולם' עוסק בשלום גם בין יהודים לערבים כאשר הילדים שמשחקים בו לצדם של הזמרים הם ילדים יהודים וערבים. לשאלה האם הם באמת מאמינים שמוזיקה יכולה לעשות שלום הם משיבים ללא היסוס בהחלט. "שלום אפשר לעשות בהרבה דרכים, גם במוזיקה", אומר דלבנטי ומספר כי חלק מהילדים נאספו במהלך הצילומים ברחובות העיר העתיקה.

"שלום בעולם" הקליפ המלא

"החלום שלי היה לגור בירושלים, ולפני שנתיים פגשתי את ניסים באומן ודיברנו על החיים ואמרתי לו שיום יבוא ונעשה שיר יחד. כשהגעתי לארץ הפכנו לשכנים וכך נוצר שיתוף הפעולה", מספר דלבנטי.

"הייתי ביום הצילומים אחרי עומס של עבודה ועייפות ובמצב רוח לא טוב וכשהגעתי לסט וראיתי את החיוך של אבי הכל אצלי נרגע והיה "שלום על הסט"", אומר בלאק בחיוך. "כשהוא הביא לי את השיר לא הבנתי כלום (השיר בצרפתית) חוץ מכמה מילים בעברית אבל המנגינה הייתה כזו שפשוט המילים נמשכו ממנה בקלות", מספר בלאק על חלקו בקטע הראפ של השיר.

בלאק גם מתייחס בראיון לשאלה האם ביום מן הימים נשמע אותו שר גם בעברית והוא חושף כי הוא לא מתחבר לראפ הישראלי בעברית, "מה שאני שומע אני פחות אוהב בגלל שהעברית יש בה פחות מילים, וזה נשמע הרבה יותר טוב באנגלית או באידיש", למרות זאת הוא מצהיר כי אולי בעתיד לאחר שישלוט יותר בשפה הוא גם יבצע ראפ בעברית.

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר