זהו גוון הצללית הנכון לאביב הנוכחי

מי אנחנו שנצקצק כשמאפרי העל הנחשבים ביותר ברחבי העולם מחבקים את תכתיב האופנה ההזוי הזה, קרי: צללית סגולה, ומיישמים אותו על פניהן של הנשים המפורסמות ביותר בעולם? (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לא תאמינו: צללית בגוון סגול בהיר היא מגמה שולטת ביותר בעולם האיפור. לא חשבנו שזה יקרה, אך נאלצנו לאכול את הכובע בבושת פנים. תוהות למה? לעניות דעתנו, באופן כללי, סגול בהיר זהו צבע בעייתי ומיושן שתם זמנו ואם להיות ספציפיות, באיפור עיניים אין לו מקום. חד וחלק.

אך מי אנחנו שנצקצק כשמאפרי העל הנחשבים ביותר ברחבי העולם מחבקים את תכתיב האופנה ההזוי הזה ומיישמים אותו על פניהן של הפאשניסטות המהלכות על השטיחים האדומים בגאווה? ומודות, אנו עפר ואפר למול כל מודה משתנה.

לשמחתנו, יש בונוס: בדיוק עכשיו, כשמזג האוויר מתחמם ומוציא לנו את החשק להתאפר כמו שצריך, עפעפיים בגוון לילך יתנו מקפצה לפנים החיוורות שלנו.

אז קדימה, החליפו את פלטת החומים הרגילים שלכן במשיחה של לבנדר. עגנו את המראה הרך עם שרטוט קו אייליינר דרמטי על החלק העליון של העפעפיים שלכן ולאורך קו הריסים התחתון משחו גם כן צללית בגוון לבנדר.

יש אירוע מיוחד שמתקרב? זו הזדמנות לתת טוויסט למראה שלכן בעזרת קורטוב של צללית בגוון סגול חציל, במיוחד אם בחרתן באאוטפיט שחור. זוהי הדרך הקלה ביותר לבדוק את הטרנד מבלי להתרחק יותר מדי מחוץ לאזור הנוחות שלכן.

מרגישות שאתן במצב רוח יותר ניסיוני? לכו על אייליינר סגלגל. להשלמת המראה, כדאי להשתמש בריסים מלאכותיים מודבקים או מגנטיים כדי למסגר את העיניים.

בהתאם לבשורה הזו, אנו מאמינות כי לא רחוק היום וגם צללית בצבע תכלת תככב על המסלולים. מבטיחות לעדכן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית