עצה מפתיעה לאיזון בין חיי נישואין וגידול ילדים

בילוי זמן איכות עם בן הזוג, בעוד הילדים מתרוצצים סביבכם באופן תדיר ומתחרים על תשומת הלב שלכם, זה קשה ולא תמיד נסיבות החיים מאפשרות להקדיש לכך עת קבועה, אבל יש לזכור דבר אחד (משפחה)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ילדים, הו, ילדים! אנחנו אוהבים אותם עד כאב, אבל הם נוטלים חלק כה נכבד מזמננו, עד כי זירות אחרות בחיינו זוכות לקבל יחס פחות וחשוב מכל, איפה זה משאיר את חיי הנישואים? ברייס דאלאס הווארד - נשואה, אם לשניים וביתו של הבמאי המפורסם רון הווארד, זוכה 2 פרסי אוסקר, משתפת:

בילוי זמן איכות אחד על אחת עם עם בן / בת הזוג שלכם בעוד הילדים מתרוצצים סביבכם באופן פעיל (ותמידי) ומתחרים על תשומת הלב שלכם, זה קשה. "הורי נהגו לצאת לילה אחד בשבוע", היא אומרת. "בעלי ואני לא עושים את זה - אפילו לא קרוב. אם זה פעם בשנה, זה מדהים".

עם זאת, לאחרונה היא קיבלה עצה מחכימה מאביה, שעזר לה להביט על הדברים בפרספקטיבה נכונה: "הוא סיפר למישהו על הרעיון הזה של הקדשת זמן לבילוי זוגי מדי שבוע, שהוא מקפיד ליישם, ונתן דוגמה שמחזקת את החשיבות של השקעה בנישואים, לא פחות מאשר בצאצאים. הוא אמר, 'זכור, הוא נשאר, הילדים עוזבים. הוא נשאר!'. במילים אחרות, [בן הזוג שלכם] הוא האדם שאתם מבלים איתו את כל החיים".

זהו בהחלט חומר למחשבה - ותזכורת טובה בעידן של היום כשרובנו עובדים שעות נוספות,בבית ומחוצה לו. הוא הוסיף: "זה לא אומר שאתם צריכים לתת עדיפות ראשונה לזוגיות ולהזניח את יורשי העצר שלכם, אבל כדאי להמנע ככל האפשר ממצב שבו ניתן יהיה להסיק כי אתם מעדיפים את הילדים שלכם על פני הנישואים. כדאי באמת יותר לשים לב לתת לשניהם את אותה חשיבות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית