מנכ"ל וראש סגל

מינויים חדשים ב'בלפור': נתניהו בחר את אנשיו

ראש הממשלה הודיע כי ימנה את ראש הסגל שלו יואב הורוביץ, שמתחזק קשר רציף וטוב עם הח"כים החרדים, למנכ"ל משרדו • וגם: נתניהו מינה לעצמו רל"ש חדש (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו והורוביץ (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי ימנה את ראש הסגל שלו יואב הורוביץ, למנכ"ל משרד ראש הממשלה. מנהל לשכתו אשר חיון ישודרג לראש הסגל שלו, במקום הורוביץ.

הורוביץ (56) מתוגמל בכך על נאמנות מוחלטת ל'בוס', לראש הממשלה, בשמו הוא אף ניהל לפני כשנה מאבק פומבי בשר התחבורה ישראל כץ, על רקע עבודות הרכבת בשבת שגרמו למשבר קואליציוני עם המפלגות החרדיות.

במשבר זה, ולא בלבד, בא לידי ביטוי גם הקשר הטוב שהורוביץ מקיים עם נציגי שתי המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, להם הוא משמש כאיש קשר עם נתניהו, כזה שרוה"מ סומך עליו ושניתן 'לסגור' עמו דברים.

בעבר היה הורוביץ מנכ"ל חברת הרכב 'אוויס', במשך לא פחות משמונה שנים, ונחשב למי שהזניק את החברה למעמדה הכלכלי המבוסס כיום.

את נתניהו הוא הכיר לראשונה בעת ששירת כלוחם בסיירת מטכ"ל, אך היכרותו העמיקה בימיו של נתניהו כיו"ר האופוזיציה, בין השנים 2006 ל-2009.

בתגובה לכתבה שפורסמה אודותיו בעיתון themarker, אמר הורוביץ לפני כשנתיים: "זאת זכות ענקית לעבוד בשביל בנימין נתניהו ואתו עבור עם ישראל. אני מכיר אותו שנים רבות, מעריך אותו מאוד כמנהיג ואוהב אותו מאוד כאדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר