"האזהרה האחרונה"

צפו: הסרטון שהוביל לביטול המשלחת הישראלית בבחריין

משלחת ישראלית אמורה הייתה להשתתף בכינוס בינלאומי במדינה הערבית, אך ביטלה את השתתפותה ברגע האחרון. האם סרטון האיום בתקיפה עם רחפן גרם לביטול? (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הסרטון המאיים (צילום מתוך הרשתות החברתיות בבחריין)

ביקור רשמי של משלחת ישראלית בבחריין, בוטל ברגע האחרון בשל "שיקולים ביטחוניים". כך נודע לאחרונה. היום (שני) פורסם ברשתות החברתיות בבחריין, סרטון הכולל איום של תקיפת חברי המשלחת, בעזרת רחפן מתאבד.

מדובר באיום ביטחוני ממנו חוששים במערכת הביטחון הישראלית, כמו גם ברשויות השונות ברחבי העולם, ויתכן כי זהו הגורם לביטול המשלחת הישראלית בבחריין.

בסרטון, נראה מטוס עם סמל מגן דוד ישראלי נוחת בשדה התעופה, כביכול את חברי המשלחת נוסעים למקום בו הם שוהים, ואז את הרחפן המתאבד, כאשר הסרטון נגמר עם אפקט של פיצוץ ושריפה, לצד הכיתוב "האזהרה האחרונה".

יצוין כי חברי הפרלמנט בבחריין התנגדו לביקור המשלחת הישראלית ופרסמו הודעה בה נכתב כי הם "תומכים באחינו הפלסטינים שיישארו בראש סדר העדיפויות של תושבי בחריין והערבים. סיום הכיבוש ונסיגה מכל השטחים הערביים נחוצים לחלוטין לשמירת היציבות והביטחון באזור ועבור שלום הוגן ומקיף".

נשיא הכנס לחדשנות, ג'ונתן אורטמנס, מסר בתגובה לביטול הישראלי לסוכנות הידיעות רויטרס כי "למרות שהודענו למשלחת הישראלית שהיא תתקבל בברכה - היא החליטה שלא להגיע כדי שביקורה לא יגרום לשיבושים עבור שאר 180 המדינות המשתתפות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר